Dat las ik net al, zeeman gaf aan dat sommige mensen hem al in het winkelmandje hebben staan, maar die kunnen niet gekocht meer worden. De eerste 400 zijn op, vanmorgen heel vroeg al
Eigenlijk een fantastische stunt. Jurkje is best wel mooi om te zien ben je toevallig gisteren een trouw jurk wezen kopen even 2500 euro kwijt en dan zie je nu een jurkje voor 30 euro haha ik denk dat ik het wel had geweten jurk afbestellen en dan deze van de zeeman nemen! Moet je eerlijk zeggen zeeman kwam ik de laatste jaren niet zo vaak meer. Niet van wegen zeeman maar omdat er veel budget winkels ook bij zijn gekomen.
Ik ben heel benieuwd, hou het topic dan ook even goed in de gaten Hij ziet er in ieder geval onwijs leuk uit!
Vind het jurkje zelf best schattig, niet iets wat meteen mijn voorkeur zou hebben, maar ook geen die ik meteen zou afwijzen. Dat het zeeman is maakt me ook nog niet eens uit, en het feit dat hij al zo snel is uitverkocht geeft alleen maar aan dat er vraag naar is, dus slimme zet van de zeeman. Wel vraag ik me af hoe de kwaliteit is, of het zo'n 'zweterige' jurk is, of hij niet doorschijnt etc. Hoeveel mag je verwachten van een trouwjurk van nog geen 30 euro? Voor mij zou hij afvallen, omdat ik heen jurk wil die half Nederland ook draagt. Je trouwt (als het goed is) maar een keer, en dat mag best bijzonder en uniek zijn. Ook het feit dat mijn eerste gedachte 'leuk voor carnaval!' is, en dat hier ook al vermeld is zou voor mij een no-go zijn. Ik wil zelf ''oeh's en 'ah's, en geen 'die jurk had tante marietje ook' en 'die droeg het buurmeisje met carnaval', maar buiten dat niks mis mee.
Ik ook een maat 38, kleiner is er helaas niet. Ik ben al getrouwd Maar mijn dochter vond hem zo leuk, ze is 18, dus wie weet, vond het gewoon grappig, misschien vindt ze hem in de toekomst nog steeds leuk, en anders komt hij wel van pas bij een verkleedpartij
Mooie jurk. En wat een prijs. Het zou mij echt niks interesseren of een jurk van de zeeman komt. Mijn dure jurk staat hier te verstoffen. Zonde van het geld
Voor die prijs zou ik het niet moeten laten maarja, het is totaal niet mijn stijl. En ik wil niet in het wit trouwen dus ik zoek toch nog even verder. Heb nog zo'n 5 maanden Op zich niks mis mee hoor, best aardig om te zien maar voor mij te simpel en te doorsnee. Bedoel ik niks mee naar anderen die hem wél mooi vinden hoor maar ik draag liever iets unieks