Vind m voor een trouwjurk niet erg mooi vallen op je heupen. Maar dat zou mij dwarszitten en als je er zelf geen last van hebt zou ik me vooral erg weinig van mijn mening aan trekken 😉 Hij staat verder mooi hoor! !!
Ik vind hem leuk staan! En wat iemand anders al zei, ze hebben m bewust lang gemaakt, zodat je m korter kan laten maken (en hij vrijwel iedereen past). Verder, misschien wat pimpen met een bloemetje of glittertje her en der (als je daar van houdt natuurlijk) evt handschoenen, misschien een ander ceintuurtje.. Ik vind hem echt prima zitten hoor!
Die jurk staat je echt leuk! Zou hem inderdaad een beetje opleuken met alle tips die al genoemd zijn en klaar
Ik heb helaas vrij brede heupen, ben ook nog bezig met afvallen dus er zullen tegen die tijd wel een aantal kilo's af zijn Maar ben er zelf nog niet helemaal over uit. Hangt ook van mijn vriend zijn mening af hahaha (ik ben dus niet echt traditioneel dat hij hem niet mag zien)
Hier nog niet binnen... ben nu heel nieuwsgierig of het een rek stofje is en ik er met een dikke buik in ga passen?!
Ik vind het een leuke jurk! Zou je er ook een hoepel onder kunnen doen? Maakt het misschien nog weer anders..
Hij staat je leuk, maar vind het niet een "echte" trouwjurk.. Weet niet waarom... Meer een jurk als je op z'n Amerikaans trouwt en die je aan je bruidsmeiden geeft.. Als maid of honor....
Leuk om de jurk aan te zien! Ik vind hem super staan, zou als ik zelf nog een keer moest trouwen er zo voor kunnen kiezen! Misschien een onderrok eronder doen waardoor hij iets wijder gaat lopen en ook niet meer door schijnt. Mijn jurk was ook goedkoop en had persoonlijk echt niet meer dan 500 euro uit willen geven voor die ene dag. Nu had ik voor die 500,- een jurk, schoenen, en 2 setjes kleding met schoenen voor de kinderen!
Ik vind hem je wel heel mooi staan, gezien het kant best hoog is in de hals zou ik daar geen ketting bij dragen, misschien mooie losse haren met krul erin of half opgestoken met mooie parels erdoor ofzo Ik denk echt dat je met mooie accessoires hier een hele mooie jurk aan hebt, En ik zie mezelf die jurk ook nog wel tot de net boven de knie afknippen, indien mogelijk een zacht roze kleurtje geven en als zomer jurkje dragen 😀
Nou zal ik mijn aandeel ook maar showen moet flink ingenomen worden en passend ondergoed. Persoonlijk zou ik de jurk echt wat opleuken het is nu wel heel wit
Mooi hoor! Juist door je heupen vind ik hem je mooi staat! Zonnebankje erover, mooie bolero en je haren nonchalant in de krul: prachtig!
Als ik hem zo op de foto's in dit topic zie staan vind ik hem eerlijk gezegd best tegenvallen. Hij is niet lelijk maar ik zou het meer als basisjurkje zien. Ik bedoel, het zou een prachtig jurkje zijn voor een leerling in de mode wereld die vanuit hier het jurkje verder kan opleuken. Het is in mijn ogen nog niet helemaal af. Ik bedoel het trouwens niet persoonlijk naar de dames toe hoor die hem hier showen, heb het puur over het jurkje op zich