trouwjurk

Discussie in 'De lounge' gestart door Loe, 8 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loe

Loe Niet meer actief

Wie kan mij helpen met ideeen voor een trouwjurk? Ben met Sinterklaas ten huwelijk gevraagd! Echt super. Maar veel geld hebben we helaas niet. Een dure, nieuwe trouwjurk aanschaffen vind ik echt niet nodig, maar gaat ook niet. Ik heb al op marktplaats gekeken, maar 'het lijkt zo'n risico om zoiets van marktplaats te kopen. Ik heb zelf maat 40 ongeveer, maar geen brede heupen, maar wel best wel buikje. Als ik dan een trouwjurk van marktplaats koop, krijg ik zo dadelijk de rits niet dicht........:$ Dat moet natuurlijk niet.

Mijn vraag: heeft iemand een idee waar ik een trouwjurk kan huren of een tweedehandse kan kopen? En zijn er misschien nog andere mogelijkheden, die ik over het hoofd zie?
    Zou wel fijn zijn als het in de provincie Gelderland is..

2. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Ken je niet een handig iemand die zelf een jurk voor je kan maken?
    Mijn moeder heeft mijn jurk gemaakt. Geen standaard bruidsjurk maar wel precies zoals ik wilde en het koste alleen de stof.
    O ja en natuurlijk nog GEFELICITEERD!!

3. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Ik weet natuurlijk niet precies wat je duur vind ik vind 1000 euro bv geen geld voor een jurk maar iemand anders misschien wel..

4. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    wil je echt een bruidsjurk?
    want ik ben getrouwd in een galajurk
    en niemand die het verschil zag

zeker rond deze tijd zijn de galajurken volop verkrijgbaar, soms zelfs in het wit!

mijn jurk kostte 200 euro
    en ik weet dat je voor huren net zoveel/ soms zelfs meer kwijt bent

en vond huren ook niet echt een optie, omdat ze bij sommige zaken die jurken dan passend maken voor iedereen, dus er zitten dan soms zelfs echt vouwen en plooien in;)

5. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.432
    36.321
    113
    Tja, ik vind 1000 euro dan wel weer veel geld hoor voor een jurk die je maar 1 dag aan hebt. Wat is je budget ongeveer dan?

Mijn jurk was dus 1000 euro, maar wel in de aanbieding. Ik vond hem erg mooi.

6. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Net wat Isademi zegt: voor de 1 is € 500,- veel en voor een ander is € 1000,- bijv. niks.

Mijn trouwjurk heeft € 2100,- gekost en ik vond het ook geen geld voor zo'n jurk (om verliefd op te worden, hihi)

Wat is je budget? Je hebt ook leuke galajurken in een zaak in Amsterdam (ook betaalbaar)
    www.modelux.nl - Home

Daar had ik mijn avondjurk gehaald die ik 's avonds op het feest droeg tijdens mijn huwelijk, en deze kostte € 350,-

Neem in ieder geval een kijkje en anders kan je eventueel bij Peek & Cloppenburg kijken.

Succes met de zoektocht enne gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk :)

7. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Loop eens wat bruidsmodezaken binnen! Sommige hebben namelijk een koopjeshoek. :)
    Wij gaan 22 januari trouwen en ik wilde ook voor een gala jurk gaan ivm een lowbudget bruiloft. Ben een winkel in gelopen waar ze galajurken en bruidsjurken hadden en kreeg toen te horen dat ze ook een koopjeshoek hadden, alle bruidsjurken voor 150 euro! Heb er tussen gesnuffelt en er hingen jurken tussen met prijskaartjes van 1000-1500 euro. Echt super dus. :)
    Hoorde laatst dat meer winkels dit vaak hebben. Vaak zijn dit modellen van vorig jaar bijvoorbeeld, maar dat interesseert mij niets. ;)

8. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ik heb je een bp gestuurd met een pagina misschien heb je er iets aan!

9. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

ik zelf heb mijn jurk bij nina's bruidsmode uit harlingen gehaald, was 499,-- vond ik duur zat (heb hem van mijn mam gekregen, anders nooit gedaan)

Mijn schoonzus is getrouwd in een mooie galajurk van 119,--
    catwalk in groningen. Bibliss Galajurken! hier hebben ze een aantal van hun modellen op staan, maar dezelfde jurken heb ik al vaker in boetiekjes gezien.

10. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

5 okt 2007
    2.838
    71
    48
    ik ben ook benieuwd naar het budget!!!!!!!!!!!

11. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

jaa budget geven is handig :)

Zijn zat sites waar echt mooie trouwjurken te vinden zijn voor 500 euro tegenwoordig. Zijn dat wat oudere moddellen maar zitten super mooie trouwjurken bij gewoon :)

12. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

Ohh en gefeliciteerd natuurlijk :D wanneer is de datum?

13. MamaNoor

MamaNoor Actief lid

14 jun 2009
    425
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij Otto hebben ze ook best veel betaalbare bruidsjurken.
    En bij Bonprix hebben ze lange jurken, maar dit zijn niet echt bruidsjurken. (Ja eentje voor maar 75 euro Jurk bonprix)
    Dus je kan het zelf zo duur of goedkoop maken als je wilt.

Enne, gefeliciteerd!!!

Succes met zoeken!

Groetjes Noor

14. Rosado

Rosado Niet meer actief

Als eerste: Gefeliciteerd!!!!

Kijk anders eens op de volgende site: www.anastasi.nl

Zij zit in Nieuwegein en maakt o.a. bruidsjurken, de prijzen liggen tussen de € 400,-- en de € 830,--. Toen ik nog op het trouwforum zat waren er een heleboel hele enthousiaste meiden die bij Anastasi hun jurk hadden laten maken.

15. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

5 okt 2007
    2.838
    71
    48
    heb ik ook mijn jurk laten maken!!!!!!!

Inloggen voor de online weddingplanner en de eigen trouwsite

16. Loe

Loe Niet meer actief

wat een boel reacties! Hartstikke fijn. Eerlijk gezegd, is het budget maar ongeveer 300 euro en het liefst nog minder....tis niet anders. Ga snel kijken naar jullie aanbevelingen!

17. Loe

Loe Niet meer actief

oja, t mag inderdaad ook best een avondjurk zijn.....liefst eentje waarin je mijn buikje dus niet zo ziet.....

18. Aura

Aura Niet meer actief

Ik zou gweoon op marktplaats kijken, heeft mijn moeder ook gedaan en die had voor 95 euro een linea raffaeli (voor de gene die dat wat zegt) inclusief schoenen en boa. Dus kan wel degelijk goed zijn alleen zou ik dan wel langsgaan om te passen inplaats van ongeziens laten versturen.
    bij Anastasi kan je idd ook kijken....super mens! Heeft mijn jurk ook gemaakt....was helemaal prachtig.

19. Lonnie26

Lonnie26 Bekend lid

8 nov 2007
    598
    0
    16
    office manager die niemand managet
    Eindhoven
    Ik wilde er ook niet al teveel geld aan uitgeven en ben geslaagd via marktplaats. Maar de jurk zat net iets te strak en heb hem door een coupeuse hier in de buurt (veldhoven) op maat laten maken en helemaal mijn droomjurk van laten maken.

Toen had ik in totaal 425 euro uitgegeven en had ik de mooiste jurk die ik me kon voorstellen.

Misschien dat er een coupeuse is bij jou in de buurt en een mooie jurk via marktplaats?

Succes!

20. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Wat een leuk Sinterklaascadeau zeg! Gefeliciteerd! En suc6 met het zoeken naar DE jurk!

Deel Deze Pagina