trouwjurk

Discussie in 'De lounge' gestart door Loe, 8 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

ik heb hetzelfde als blackeyedgirl
    Ik ben naar een winkel gegaan waar ze voornamelijk galajurken verkochten en zag daar plotseling een handgemaakte trouwjurk tussen hangen. Hij was supermooi, en koste me net iets meer dan 200 euro

2. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

ennuh ik heb ook een buikje, was haast niet te zien omdat het een 2delige jurk was

3. liane

liane Fanatiek lid

12 nov 2008
    3.349
    0
    36
    Vrouw
    ik heb echt iets super leuks voor je (hoop ik)
    ik heb mijn bruidsjurk van een vrouw die een winkel aan huis heeft, al haar jurken worden op maat gemaakt en zijn allemaal 499 euro!!!
    en je kan alles zelf bepalen, verschillende jurken combineren en zelf kiezen of je een sleep wilt en hoelang!
    en ze is echt super goed in de service, haar bedrijf heet het gouden hart.
    ik zal eens kijken of ik een site van haar kan vinden, ze heeft wel hyves: Het gouden Profiel - hyves.nl
    en ze heeft of had ook heel veel jurken op marktplaats staan, die in haar collectie zitten :)
    ze is echt geweldig en ik raad het je zeker aan, volgens mij kan je zelfs korting krijgen als je via mij gaat ;)

ik hoop dat ik je een beetje geholpen heb

4. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
  5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.828
    3.348
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik zou deze maand en volgende maand eens wat trouwwinkels binnen lopen. Je hebt ook trouwzaken die ook galajurken verkopen en die bijvoorbeeld 'maar' tot 1000 euro gaan. Een keer passen is toch wel erg prettig, dan weet je wat jezelf staat qua trouwjurk. Buiten dat is het ook hartstikke leuk om jurken te passen :) .
    Maar oke, wat ik hierboven wilde zeggen: Soms is de jurk die je op het plaatje mooi vind, niet de jurk die mooi staat. Dus als je eerst een gaat passen, dan weet je al iets meer.

Verder -wat iemand al zei- 'oude' modellen worden vaak verkocht voor veel minder. Zeker nu het december/januari is en je met nieuwe collectie weer zit, kun je misschien een mooie jurk op de kop tikken, voor veel minder geld.

En als je via internet besteld, is het handig om iemand achter de hand te houden, die de jurk kan vermaken.

Ik heb mijn jurk ook van anastasi -maar zoals ik het lees, is ook zij boven budget, dus daar schiet je weinig mee op.

6. ik weet niet waar je woont maar in apeldoorn zit een hele goedkope heb ik gehoord..
    suc 6 zelf had ik een 2e handse deze zaak zit in vroomshoop

7. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    mijne kostte 150,-, met corsetje en haarstukje erbij 200,- geen geld toch!!! Had een winkel gevonden via MP, die ging stoppen, en verkocht nu alle jurken voor ongeveer die prijs. En het originele prijskaartje zat er nog aan, was ongeveer 2000euro :)

Ik had voor savonds trouwens een jurk gekocht die relaxter zat (was paar mnd zwanger), online besteld bij Mangoshop.com, stonden toen echt prachtige jurken op van de ontwerper Zuhair Murad, kostte 150euro geloof ik. Je zag mn buikje bijna niet, door de vouwen die in de jurk zaten (hoorde zo), en hij was al na 2 dagen thuisgestuurd. Kun je ook eens kijken.

8. kikker2

kikker2 Bekend lid

8 jun 2009
    760
    0
    0
    somewhere
    Ik heb mijn jurk indertijd gekocht bij de blauwe hoeve in apeldoorn,2ehands en nieuwe jurken, een leuke prijs en goede service. later heb ik mijn jurk daar ook weer verkocht, dus in totaal was het echt een goedkope jurk, maar wel erg mooi!

9. Loe

Loe Niet meer actief

Ik woon in Apeldoorn! Ga direct even kijken.....

10. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    ik weet alelen een winkel in utrecht in een steeg bij de dom die heft zowel nieuw als tweede hands te koop.

en 1 keer per jaar heb je een grote beurs waar je jurken voor een prikkie kan kopen ( maar weet even niet meer hoe dat heet hihi )

ik had ook niet veel geld en wat ik heb gedaan is op ebay Amerika gekeken.. de dollar is stukke lager dan de euro :D:D:D:D.

let wel op de verzendkosten dat die niet hoog is,, sommige verkoper maken daardoor winst.

ik heb een geweldig jurk uit de jaren 50 vandaan gehaald.. en voor 54,00 inclusief verz was ik toen klaar.

xx

11. Leuk topic, ik ben ook nog opzoek naar een leuke budget bruidsjapon, ga in augustus trouwen en wil in maart gaan kijken voor een jurk.

Zag ook amanda's bruidsmode maar niet bij jou in de buurt denk ik..

Amandabruidsmode 2009

12. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.828
    3.348
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    tip: ga iets eerder! Mocht de jurk besteld moeten worden, dan kan dat best 4 maanden duren en dan zit je vrij krap. Verder heb je juist in januari de uitverkoop van de jurken van 2009
    ..

13. Ik snap je tip..
    Maar ik wil eerst nog wat afvallen en heel graag zwanger raken..
    Als ik dan al in januari ga is het eigenlijk te vroeg...
    En heb bij verschillende bruidsmode zaken geinformeerd en het kon op dat termijn.

14. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.828
    3.348
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ow oke, dat veranderd het inderdaad... Wij hebben zelf vanwege het trouwen, een pauze gehad met zwanger worden voor 4 maanden. Maar ik kan me voorstellen als je al zolang bezig bent (wij waren indertijd 13 maanden 'bezig' toen we stopte) dat een pauze even geen optie is.

15. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Mijn jurk is in bestelling bij www.perfectdress.nl (Groesbeek)en kost onder de 250 euro.
    Levertijd kan oplopen tot max 16 weken dus optijd erbij zijn is wel handig.
    Maar lees dat je zwanger probeert te raken dus dat veranderd de zaak.

16. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.833
    19.170
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik ben voor mijn jurk geslaagd bij Assepoester in Arnhem. Geweldige winkel! Mijn jurk kostte 499,-, maar ze hebben diverse prijsklassen.
    Overigens kwam er dan nog wel weer een torselet van 139,- en een (nep)bontstole van 199,- bij. Zo wordt het toch weer duur. Maar die hoef je natuurlijk niet te kopen. Hoewel een torselet (soort corset) misschien wel een idee is als jij je zorgen maakt over je buikje!

Deel Deze Pagina