46 is wel echt te groot inderdaad ik zoek niet echt een traditionele trouwjurk maar wel een jurk die een beetje speciaal is, die je niet elke dag aan zou trekken waar je er nog een beetje mooi in uitziet met zo een flinke buik maar vind het maar lastig 1 te vinden
ja is heel moeilijk inderdaad. heb er weken nonstop naar egzocht en toen ik t bijna had opgegeven liep ik er zo tegenaan. succes met zoeken!
Ik zat je post te lezen en dacht 33 weken zwanger, dan ben je toch op 21maart al bevallen... maar ik zie dat je een foutje hebt gemaakt.. hihi. Ik kan je verder niet helpen, want ik ben zelf niet getrouwd.. succes met het vinden van een mooie jurk!
nu ben ik eigenlijk stiekem verliefd op jouw jurk..... ben jij in de winkel zelf geweest of heb je hem besteld via internet??
Ik ben naar de winkel geweest, ze hebben echt een zooi jurken niet normaal meer... niet zo groot winkeltje, dus je moet echt in rekken zoeken, maar ze helpen je super goed.. en oja hij was 90 euro, valt mee toch? Maar je kunt idd ook online bestellen cocktailjurken 20.66van Dreamdresses, galakleding, avondjurken, avondkleding> Aan de achterkant zit een veter, erg handig bij groeiende borsten Oja, winkel is ook op zondagen geopend..
ik moet eerlijk zijn...... mijn laptop wil de foto's niet openen :x mijn vriend komt zo thuis en dan proberen we het op zijn computer even maar daar ben ik niet zo handig op en dan reageer ik nog even op je mail