oeps foutje! Kan iemand die 2 extra berichtjes van mij weghalen? Lotte: Ik heb 2 berichten verwijderd.
Mijn jurk was 2100,-. dus ook beetje duurder. Zat dan wel lingerie bij (waaronder torselet) , pantys, hoepelrok en haaraccesoires. Schoenen had ik van mijn zus geleend. En mijn jurk was net drie dagen binnen dus van de nieuwe collectie en een bekend merk daar betaal je ook voor. Succes met zoeken.
ik ben zaterdag getrouwd, had ook een jurk van 2000 euro, maar heb er absoluut geen spijt van. het is een dag om nooit te vergeten, een dag die geld kost, en wilde niet op de jurk besparen. het is de mooiste dag van je leven. succes
Dat ben ik helemaal met je eens. Nog gefeliciteerd. Je moet het natuurlijk wel allemaal kunnen en willen bekostigen.
Bedankt voor alle antwoorden! En alle pas getrouwden; gefeliciteerd! Volgens mij neemt een vriendin van mij ook een jurk bij anastasi, dus hoor ik van haar wel of het wat is! Ik ga zondag bij avanue in rotterdam kijken.. Aan de ene kant vind ik het niet zo erg om er veel geld voor uit te geven, je trouwt maar 1 keer! Maar als het goedkoper kan dan is dat mooi meegenomen! Mijn moeder wil ook wel wat mee betalen, maar die hebben het op het moment ook niet zo breed.
Ik heb een kennis die heeft haar trouwjurk besteld bij ebay... KWam helemaal uit China. Ze moest al haar maten doorgeven, heel precies en voor 50 euro (!) had ze een superjurk!
Ik ben afgelopen augustus getrouwd en heb mijn jurk samen met mijn naaiperares gemaakt... Hij was helemaal naar mijn wens, stof was zijdesatijn en zij rekende eh 15 euro per gemaakt uur. Plus de kosten van de stof was ik ongeveer ehm 500 a 550 uit. En zij heeft gewoon het bedrag gerekent wat zij zeg maar voor iedereen rekent. Misschien is dat een idee, laten maken dat bespaart iets geld naar mijn idee. En verder outlets. In ieder geval gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk! Groetjes, Sewgirl
Hee meis, Ik heb mijn trouwjurk gezien bij Sonja International in Rdam voor 2500 euro. Ik ben toen bij iemand anders geweest (die had wel een winkel, maar je kreeg bijv. geen champagne als je een jurk kocht) Daar hadden z mn jurk voor 600. Dus daar heb ik mijn jurk gekocht. Tis alleen wel daar ze hebben niet elke maat en je neemt meteen je jurk mee. (al zeiden ze dat tegen mij maar heb hem toch bijna een jaar laten hangen)
daar ben ik het nauurlijk mee eens. als het niet kan dan gaat t niet en betekend het natuurlijk niet dat je geen mooie dag kan hebben.
dank je wel ik heb de proffesionele fotos nog niet. maar je mag ze zeker zien. maar weet alleen niet wanneer ik ze heb.
die van Anastasia zijn wel mooi hoor, ik zie van verschillende jurken wat ideeen en zou dan helemaal top zijn om dat naar eigen wens te combineren
Ik heb ook op een trouwforum veel goede verhalen over anastasi gehoord, dus die ga ik ook zeker in gedachten houden. Goh, ik wist niet eens dat je champagne kreeg als je een jurk koopt, haha. Ben ook helemaal nieuw in dat wereldje!
Iemand al wel eens gedacht aan een jurk huren? Ik had vorig jaar een klein budgetje en moest dus jurk huren, maar vond het ook helemaal niet erg. Ik heb voor 300 euro mijn jurk gehuurd inclusief schoenen, sluier en sieraden. http://www.bruidszolder.nl Geweldige meid die je helpt, ze heeft de prachtigste jurken. Bijkomend voordeel: ik heb een bovenstukje van de ene jurk en de rok van een andere gecombineerd. Kijk maar in mijn album!
In Bleskensgraaf zit een zaakje die bruidsjurken verkoopt, wel tweedehands, maar o zo mooi! La Romance heet het. Ik heb hier mijn jurk e.a. vandaan, ook nog eens prima service.
Als je een goedkoper jurk wilt, kom je idd gauw uit op de collectie van vorige jaar... Dat klinkt oud maar geloof me vind ze net zo mooi als de collectie van dit jaar In het noordenn zitten ook aardig wat goede en toch niet dure winkels, google maar fe
in utrecht heb je een vrouw die ook vanuit huis werkt zij heeft een eigen collectie en een collectie van maggie sottero en nog een andere die jurken kosten 499,- wil je een jurk van een andre ontwerper of uit een blad ofzo kost het 599,- het heet het gouden hart. je hebt ook een bruidswinkel in utrecht elles mode heet dat daar beginnen de jurken vanaf 250,- en de aanbiedingen vanaf 70,-. het gouden hart heb ik echt positieve verhalen over gehoord.
Ik had mijn jurk in rotterdam gepast bij honeymoon shop. Ik had al eens gehoord dat jurken in belgie goedkoper waren Toevallig was ik twee weken later in belgie en ben ik naar een zaak geweest waar het merk maggie sotero te krijgen was. Hij had hem niet hangen maar kon hem wel bestellen, het scheelde 400 euro! Dus zij mijn maten opgenomen en hebben ze de jurk besteld. Toen ik hem ging passen was hij perfect op maat! En er hoefde geen aanpassingen meer gemaakt te worden voor die 400 euro heb ik lekkere accesoires gkocht en andere mooie dingen...
Het gouden hart, daar heb ik ook op de site gekeken ja. Maar op een trouwforum staan er niet zulke goede recensies over haar..