Soms doet mijn toetsenbord raar. Als ik dan een vraagteken wil neerzetten, komt er een =teken. De haakjes doen het dan anders. Al die tekens verschillen dan. Is hier een knopje voor om dit weer ongedaan te maken= ik heb de indruk dat het komt, doordat de kat soms over het toetsenbord loopt. Wie weet dit= Waar = staat, hoort een vraagteken.
kijk of op je blauwe balk onder in het beeld EN staat, zo nee moet je hem aanpassen dan krijg je weer goed je bord. Anders kan je kijken of Fn aan staat , die kan je uitzettend oor er op te drukken, is een knopje op je bord. Anders weet ik het ook niet ... succes!
de taalinstellingen van je toetsenbord staan dan verkeerd, staat rechtsonder bij je klok, hij staat dan op engels en moet op nederlands, het gebeurd mij ook heel erg vaak.
Waarschijnlijk heb je op iets gedrukt waardoor je toetsenbord de instellingen van toetsenbord veranderd is. Ik weet wel niet hoe je hem terug goed moet doen. Wat ik wel deed als ik dit voorhad, was mijn pc heropstarten en meestal was het probleem dan meteen ook verholpen.
Even proberen. Als ik op FN druk, krijg ik een werkbalk boven in beeld. Dan krijg ik de functies van de F1 toets t-m F9. De tekens blijven dan gewoon hetzelfde, en veranderen niet terug in de goede.