Ik heb ff een vraagje, een vriendin van me gaat trouwen en omdat ze zwanger is willen ze over 8 weken al trouwen. Weten jullie waar je jurken kan passen en ook gelijk kan meenemen zeg maar?? Dus niet waar ze moeten gaan bestellen en dat je er dan 2 maand op moet wachten?? We willen deze week ff op pad, maar weten niet zo goed waar we moeten gaan kijken.
zul je goed moeten zoeken en het voor de zekerheid navragen. Ik weet wel dat er zaken zijn, zal eens kijken. Het is voor mij alweer bijna 3 jaar geleden dat ik op jurken-jacht was. Ik heb eind januari een jurk gekocht en die was er half april. (en dat was toen snel). Maar zou in ieder geval kijken naar de 'oude' collectie. Of kijk op marktplaats ofzo? (zou ik zelf nooit doen).succes en veel plezier met het zoeken naar de juiste jurk.
Ik denk dat je dan moet kijken naar gedragen jurken. In Friesland weet ik wel een paar adressen met gedragen jurken, maar ik zie dat je in overijsel woont. Mocht je de adressen toch willen hebben geef dan ff een gil. Mijn jurk is 4 weken geleden besteld en naar verwachting in december binnen.
www.budgetbruidskleding.nl. T is wel in Zeeland, maar ze hebben veel jurken zo hangen om mee te nemen. En op ebay kun je ook jurken bestellen die snel aankomen, maar dan kun je niet voorpassen.
Hoi! Ik ben in de witte markies in Alkmaar geweest en heb daar ter plekke een japon uitgekozen. Deze moest nog wel versteld worden, maar daar zijn ze heel snel en goed in. Mijn laatste pasmoment was twee dagen voor de trouwerij, omdat ik ook zwanger was. Toen zat er een plooitje ergens en dat was niet helemaal naar tevredenheid van Mary en dat hebben ze toen de volgende dag nog in orde gemaakt. Uiteindelijk heeft mijn vriendin de japon op de dag zelf opgehaald omdat zij boven alkmaar woonde en er langs kwam. Was wel even spannend, maar gelukkig is alles goed gegaan! Dus als je een japon in een winkel uitzoekt, kun je 'm misschien wel gelijk meenemen als hij past! De foto van de japon staat hier op het forum onder zwanger trouwen, foto's Succes en ook veel plezier met het passen! x Nienke
ff denken ... 1 marktplaats ... 2 er bestaan speciale winkels in NL waar men 2e hands jurken hebben (gestoomd en wel) waar je precies op moet zoeken weet ik ook niet ...ff googelen suc6 en wens haar maar vast een hele mooie dag toe
In sommige winkels maken ze de jurk zelf op maat. Dat scheelt een hele hoop tijd. Had zelf mijn jurk binnen 6wkn binnen. De keuze is alleen iets kleiner omdat je een jurk uit moet zoeken die ze al in de winkel hebben hangen en zo goed als je maat is. Deze word dan op maat gemaakt. Moest zelf 2 keer langs komen om te passen. Was bij een winkel in leiden maar die is er niet meer zag ik de laatste keer dat ik er was. Wens haar in ieder geval maar heel veel plezier en sterkte met het zoeken naar de jurk. En natuurlijk met de dag zelf!!! Dikke knuf daantje
Ik moest ook wel een behoorlijke tijd wachten voordat mijn jurk in de winkel was. Misschien kunnen ze er, als je de situatie uitlegt, een spoedbestelling van maken ? Misschien is dat te regelen. In sommige winkels ontwerpen ze zelf de kleding ... (Blue in Maastricht, ik weet niet of dat in de buurt is waar zij woont ...) Dan kan het misschien ook sneller ... Succes ermee ! Groetjes, Nikki F