I love maggie sotero jurken,zelf ook in eentje getrouwd, een monet 7 en half jaar geleden.maar deze is ook prachtig... Ik ging ook bij de honeymoonshop in r'dam passen maar ging toe eigenlijk naar een heel ander soort maggie jurk kijken mar die stond me juist niet Veel plezier met je verdere voorbereidingen... Waar trouw je in rotterdam?
Beetje kort stukje dit keer... Ik wacht nog steeds op de clou? Wel gefeliciteerd trouwens... mooie jurk, hoewel een beetje te 'schuimtaart' naar mijn smaak....
Ik heb mijn jurk ook toendertijd bij de honeymoonshop gekocht en was ook van maggie sottero!Mooie jurken zijn daar van he!
Ik was ook onwijs fan van Maggie... zal een pasfotootje proberen te posten. Ik trok ook echt toevallig alleen Maggie jurken uit het rek om te passen haha. Ik had dus een duidelijke voorkeur.
DIt was de eerste keer dat ik voor jurken ging kijken,de eerste de beste!Heb alleen die sluier niet gekozen maar een andere Kreeg jij er nog wat bij?
Ik heb de lingerie gratis gekregen . Maar verder weinig frutsels erbij. De jurk staat al op zich. Sluier en handschoenen maakte het veel te druk op een 1 of andere manier.
Ik ken de merken niet zo maar ik weet wel dat de jurken die ik nu steeds mooi vind veelal van het merk ladybird zijn weet iemand wat de prijsklasse daarvan ongeveer is