trouwjurken

Discussie in 'De lounge' gestart door djellybelly, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

trouwjurk

  1. gehuurd

  2. gekocht

  3. zelf gemaakt/laten maken

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Niet meer actief

    Ik heb m gekocht en laten aanpassen, dus beetje van 2 opties. Ik heb de jurk namelijk mouwloos gekocht maar heb er zelf stof bijgekocht om trompet mouwen te laten maken. Ik kon namelijk m'n droomjurk niet vinden, heb wel 50 jurken aangehad, maar de mijne zat er niet tussen. Vaak vond ik het lijfje wel mooi maar de mouwen niet, of de mouwen wel maar de jurk zelf niet etc. Bij deze jurk was het lijfje en de jurk perfect en nadat de coupeuse klaar was, waren de mouwen ook perfect en was het helemaal míjn jurk.
     
  2. Beastie

    Beastie VIP lid

    9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Gekocht a 500 euries!
    Wilde heb laten maken door me moeder...die is coupeuse geweest en nu stofferster...maar
    A voor 500 euries kun de stof al niet kopen...zijde :rolleyes: en
    B me moeder kreeg borst kanker dus die had nog iets anders aan haar hoofd :(

    Gekocht in Alkmaar in een winkel waarvan de eigenaarster met pensioen ging....dus alles weg voor max 500 euro...normaal 750. Creme kleurige schoenen van scapino...had er ook een sleep voor in me haar erbij maar die durfde ik niet op de dag zelf erin te steken...vond ik zonde van me haar ;)

    er staat een plaatje in me album! ;)
     
  3. Paint

    Paint Actief lid

    27 feb 2007
    392
    0
    0
    Ik heb hem ook gekocht. Maar ik ben wel naar een zaak gegaan waar ze jurken verkochten die gedragen zijn tijdens een bruidsmodeshow.
    Dus wel nieuw, maar bijna de helft goedkoper zo. Veel keus, en een heel leuk persoonlijk winkeltje.
    Mijn schoonzusje heeft er 3 jaar later haar jurk ook gekocht.
    Echt een aanrader.
     
  4. Butterfly

    Butterfly Bekend lid

    13 mrt 2006
    979
    0
    0
    Ik he mijn jurk gekocht.
     
  5. debora21

    debora21 VIP lid

    4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Heb een modeopleiding gevolgd, dus ik maak hem zelf!
     
  6. marisenmaurice

    marisenmaurice Actief lid

    22 jul 2006
    489
    1
    0
    intrieurverzorgster
    heerlen
    ik heb hem ook gekocht.
    was een zomerjurk en wij zijn in de herft getrouwd dus was ton ook nog voor de helft van de prijs
    en ik hem hem ook nog. misschien kan Danisha hem wel als ze dat wilt aan.

    liefs mariska
     
  7. Anakin

    Anakin VIP lid

    17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik heb mijn jurk cadeau gekregen van mijn ouders.
    Het was een jurk met mouwen, maar dat wilde ik niet, dus de mouwen zijn eraf gehaald en toen was ik helemaal tevreden.
     
  8. mijnimeel

    mijnimeel Fanatiek lid

    10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Heb er een laten maken en die kado gekregen van mijn moeder :)
     
  9. CreaLinda

    CreaLinda Bekend lid

    31 mrt 2007
    918
    0
    0
    Juf
    Nootdorp
    Ik heb 'm gekocht. Nou ja, toen ik daar zat en het over de prijs ging, zei mijn vader dat hij hem zou betalen en dat heeft hij ook gedaan.

    Ik had een cd-rom van die winkel en ik had wat jurken die ik mooi vond opgeschreven.
    Uiteindelijk is het een andere jurk geworen, zooooooooo mooi! Maar die stond niet op mijn lijstje.
    Achteraf stondtie wel op de cd-rom, en ik vind 'm daar nog steeds niet mooi op dat model staan.

    Ik heb ook weinig wat ik wilde. Ik wilde graag in het gebroken wit, een jurk met mouwen of handschoenen zonder vingers. Absoluut geen strapless jurk.

    Wat had ik? Een zandkleurige jurk, strapless en geen handschoenen oid (dat stond gewoon niet).

    En dit was wel de tweede jurk die ze pakte, terwijl ik eigenlijk zoveel had uitgezocht dat ik ook niet meer wist wat ik wilde.

    Ik heb 'm trouwens gekocht bij De Bruidshoek in Leiden. Ik kan je die winkel echt aanbevelen! Lekker ruim, je wordt er heel goed geholpen, en je leert ook hoe je moet bewegen in die jurk!


    Linda
     
  10. Cars

    Cars Fanatiek lid

    1 dec 2006
    3.207
    0
    0
    Juffie
    Friesland
    Mijn tante had m'n trouwjurk gemaakt. Dit was ook haar werk, dus zag er heel mooi uit.
     
  11. Female

    Female Niet meer actief

    Gekocht, een nieuwe maar dan wel uit de uitverkoop.
    Afgeprijsd van € 1000,- naar € 49,- ! :confused: :)
     
  12. FreeWilly8

    FreeWilly8 Fanatiek lid

    23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Ik had 'em gekocht (995 euro). Bij Covers in Zutphen. Hele fijne winkel. Helaas ging er wel een knoopje en een paar kraaltjes af op de grote dag.

    Mijn man en ik hadden voor die tijd al veel jurken gekeken op Internet. Ik wist al een poosje wat ik wilde en zoiets is 't ook geworden. Ik heb gewoon plaatjes meegenomen naar de winkel: zoiets wil ik. En toen was 't een kwestie van jurken daarbij zoeken, aanpassen en de mooiste eruit kiezen ;)
    Er staan wel foto's van in m'n album.

    Huren vond ik niks, 't is geen auto waar je even gebruik van maakt en waar de volgende dan weer in kan rijden, voor mij zit er wel meer waarde aan zeg maar. En ik had niemand in de buurt hier die echt zelf een mooie trouwjurk kon maken, ten minste, niet dat ik weet.
     
  13. jingels

    jingels VIP lid

    8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Ik heb de jurk van mijn moeder gekregen ook de prachtige hoed. Tot de dag van vandaag weet ik niet wat hij gekost heeft, en ik wil het ook niet weten want dan voel ik me vreselijk schuldig.
    Ik voelde me echt een prinses. Ik had mijn make-up en haar ook professioneel laten doen. Echt een dag om nooit te vergeten.
     
  14. Lintje

    Lintje VIP lid

    9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Gekocht, en toen "uniek" laten vermaken..

    ps. staat wel een plaatje van de achterkant in mijn album. Voorkant is dus ook strapless met allemaal steentjes en motiefje.. tot aan heupen, daarna vallen er wat steentjes op de jurk naar beneden.. zeg maar :)
     
  15. Wizzle

    Wizzle Lid

    31 jul 2007
    33
    0
    0
    In eerste instantie ging ik voor huren en dus ging ik op het net zoeken. Zo kwam ik bij een site terecht die verhuurt en verkoopt. Ik daar heen (was best een eindje tuffen naar Katwijk) Maar eenmaal daar werd ik verliefd op een nieuwe jurk. Ik passen natuurlijk en hij zat als gegoten.

    Uiteindelijk gekocht dus voor maar 535 euries (in een winkel hangen die jurken voor het dubbele) Zij bleek iemand die altijd jurken inkocht voor winkels en is uiteindelijk voor haarzelf begonnen. Vandaar dat bij haar de jurken voor de helft van de prijs hangen. Alle accesoires (hoepel, schoenen, haarprulletjes ed heb ik bij haar gehuurt) Na de bruiloft zelfs bij haar de jurk weer schoon laten stomen. Alles bij elkaar was ik zo'n 650 euries kwijt. Das geen geld terwijl de jurk in een winkel hangt voor 1200 euries! Voor dat geld kan ik weer hele leuke andere dingen doen ;)
     
  16. Inky

    Inky Fanatiek lid

    12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    gekregen van mijn ouders, incl. schoenen, armband, oorbellen en haaracssoires.

    Ook heb ik proffesionele make-up gehad en mijn eigen super goede kapper. Ik was prachtig haha
     
  17. mandy1

    mandy1 VIP lid

    31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik ga in 2009 trouwen en ga een jurk huren denk ik. het kost tussen de 200 en 300 euro en hij wordt ook op maat gemaakt voor. aangezien ik een erg dure smaak heb is dit voor mij een goede oplossing, maar stel dat ik daar een mooie jurk zie die niet te duur is koop ik hem misschien wel.
     
  18. susanne1979

    susanne1979 Fanatiek lid

    13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ik heb hem ook van mijn ouders gekregen. incl. schoenen, sjaal, oorbellen, armband en hoed.

    Plaatje staat volgens mij in mijn album

    Hebben hem nieuw gekocht.
     
  19. leonietje24

    leonietje24 Fanatiek lid

    25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    Ik heb hem nieuw gekocht. Wou absoluut geen "huurjurk"
     
  20. mommy to be

    mommy to be Bekend lid

    4 dec 2006
    549
    0
    0
    mijn moeder heeft mijn jurk voor mij gekocht.
    het was net zoals bij velen de 1e die ik paste!
    heb me de hele dag een prinses gevoeld.. nog 2 en een halve week en dan is het alweer een jaar geleden.
    kuzz
     

Deel Deze Pagina