Trouwjurken

Discussie in 'De lounge' gestart door chantalvl, 11 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Het was ook niet saai vond ik..

Ik had pareltjes in mn oren, geleend van mn schoonmoeder, die had zij ook gedragen met haar bruiloft.
    Van die haar twirl dingen met pareltjes in mn haar en op mn jurk zaten ook pareltjes, dus kwamen zo terug overal. Heel subtiel.

Verder had ik een ketting om, met een doorzichtig steentje. Van mn man gekregen voor mn examen jaar ervoor.

En de armband was een zilveren platte armband van 1 cm breed, zonder tekst ofzo, allemaal kleine schakeltjes. Had mn moeder speciaal laten oppoetsen en heb ik gekregen voor mn huwelijk.

Ik hing dus aan elkaar van emotionele dingen, was echt gewoon mooi. (lange leve de hormonen, zit ik hier te janken :p )

sleutelbloem vindt dit leuk.
  2. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    De jurken die ik zelf mooi vind liggen een beetje in de prijscategorie 1000 - 1500 euro. Een vriendin van mij gaat trouwen en had een budget van zo'n 600 euro. Had best wat aardige jurken gepast, maar dé jurk zat er nog niet bij.
    Ben toen voor haar op internet gaan zoeken op aanbiedingen van bruidsjurken. Prachtige jurken gevonden binnen haar budget die oorspronkelijk rond de 1200 - 1500 hadden gekost. Waarschijnlijk omdat ze uit een eerdere collectie kwamen. En ze is geslaagd. Voor weinig geld een dure kwalitatief prachtige jurk. :thumup:

3. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

:roflmao:

Ik had droomjurk en kwam hem tegen op marktplaats. Ik trok hem aan en was perfect !
    :) 350,- was ik klaar

4. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Zeg aan het begin van de afspraak duidelijk wat de jurk mag kosten en dat je niet over dat budget heen wil gaan. Vermaken, ondergoed, kousen, schoenen, sieraden en eventueel een sluier kosten ook best wat, houd daar rekening mee. Mijn jurk kostte 600 maar was bijna 1200 kwijt aan alles wat erbij kwam (inclusief bolero).

Trek GEEN string aan onder je jurk of nieuw bruidsondergoed. Liever iets wat echt comfortabel zit en wat je vaker hebt gedragen zodat je zeker weet dat het niet kriebelt, knelt of overal tussen kruipt.

Neem niet teveel mensen mee. 4/5 is echt meer dan genoeg.

Maak je een beetje op wanneer je gaat passen, staat gelijk wat leuker in de spiegel.

Sta open voor alle modellen. Je ziet snel genoeg wat je niet staat en wat je juist mooi afkleed. Een jurk op een plaatje kan bij jou heel anders staan. Wees niet teleurgesteld wanneer die mooie jurk op het plaatje jou niet staat. Er zijn nog een heleboel andere jurken. En andersom kan ook gebeuren!

Slaap er altijd nog een paar nachtjes over voordat je beslist. Als je voor het eerst gaat passen zie je heel veel, laat het bezinken. Ga later terug om je top 3 nog eens te passen. Ikzelf twijfelde nog tussen 2 jurken en ben later met mijn moeder terug gegaan om in alle rust nog eens te kijken en te passen.

Maak er een leuk dagje uit van! Veel plezier!

5. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Heb je die ook echt in een trouwboetiek gevonden voor die prijs?

6. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Nein. Bij een vrouw thuis, die "oude" modellen op kocht.
    Het prijskaartje vanuit de winkel hing er nog aan, en daar stond iets rond de 1000 euro op.
    T was een model van twee jaar daarvoor. Nou ik vond t wel prima :p

DastyQueen en jolien 1986 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina