Nou dames, ik ben dan maar zo vrij geweest om een nieuw topic aan te maken. Ik heb jullie mijn laatste creaties laten zien, nu ben ik ook benieuwd wat jullie in elkaar knutselen, dus kom maar op.
ik wil hier ook mee beginnen! Weet jij wat ik echt in huis moet hebben? en zijn er winkels waar ik de spullen en decoratie kan halen? de Jamin misschien? Op internet heb je veel sites waar je alles kan bestellen maar ik wil het graag in een winkel kopen. Kortom, kan je mij op weg helpen? mag ook via pb Gr MB2005.
Hey Maaik, Ik ga je topic even volgen, lijkt me leuk en creatief om te doen, ook samen met dochterlief.
Wat ik mij nou afvraag, hoe kom je aan die stokjes? Kan je die ook in een winkel kopen of alleen via internet? Vind het wel heel leuk om te maken.
Heb wat websites doorgekeken, ziet er onwijs leuk uit al vraag ik me af of ik creatief genoeg ben om t zo mooi te maken. Wat ik me afvroeg...hoe vaak maken jullie cakepops? Alleen maar voor speciale gelegenheden of gewoon regelmatig?
Ben er zelf niet actief in, maar zag vandaag bij de jumbo wel het een en ander liggen ervoor. Stokjes, fondant, marsepein, kleurstof (?) Misschien goedkoper dan bij een jamin?
Klinkt super lekker en leuk! Wil ze maken voor E. Haar verjaardag voor de kindjes. moet alles nog halen Dus tips & adviezen zijn welkom
Mee bezig! Als ze een beetje gelukt zijn kom ik ze showen straks. Maak ze vandaag van stroopwafelcake..
wow.. heb je site gevonden.. respect!!! hoe heb je die inkleur koekjes gemaakt? met die viltstiften erbij? dat kun je dan toch niet eten?
Leuk topic! Ik heb nog niet zo heel vaak cakepops gemaakt, maar zal toch enkele creaties showen. Deze heb ik gemaakt voor koninginnedag:
Zo, ik ben heel de middag in het dorp geweest om spulletjes te halen Ga ik bananen halen bij de Jumbo, blijkt inderdaad dat ze daar ook spulletjes hebben nu. Ik heb gelijk een boekje met recepten meegenomen, erg leuk boekje en makkelijk beschreven. Vanavond ga ik aan de gang, ben benieuwd of ik dan ook nog zo enthousiast ben, haha. Gr MB2005.