Wespensteek

Discussie in 'De lounge' gestart door Eenkadootje, 5 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Gisteren voor het eerst in me leven gestoken door hele agressieve wesp.

Ik werd daarna beroerd, beetje hartkloppingen, en heel erg moe. Moest gewoon op de grond gaan liggen. De huisarts is langs gekomen, heeft een prik gegeven. Na een tijdje moest ik gaan zittten en water drinken. Dat ging wel. Ook nog gegeten.

Vanaf 19 uur ben ik op de bank in slaap gevallen tot vanmorgen 9 uur. En dan nog steeds zo suf en duizelig zijn. Moeilijk op woorden komen. Afijn om 12.15 zaten we weer bij de huisarts, doorgestuurd naar de EH. Daar in elkaar gezakt. Er is vanalles getest en gecontroleerd. Dat was allemaal ok. Rond 15 uur toch weer naar huis.

Nog steeds voel ik me beroerd, allemaal door zo beestje.

Maar is zo reactie normaal?

2. Zusterke

Zusterke Niet meer actief

Hebben ze daar dan niets over gezegd op de seh?

3. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Tjee, wat een heftige reactie. Geen idee of het normaal is, maar ik wet wel dat sommige mensen allergisch reageren op een wespensteek. Maar je hebt toch 2x de huisarts gesproken en je bent op de SEH geweest. Wat zeiden zij ervan?

4. Wat eng zeg!
    Hebben ze niks uitgelegd verder op de SEH?
    Was het een hoornaar?

5. Vogelmeisje

Vogelmeisje Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.036
    303
    83
    Klinkt mij niet als een normale reactie, allergisch?
    Mijn dochter is in augustus gestoken op het strand, daar bij de ehbo geweest en uitgezogen en het max drie dagen gezwollen kon zijn. Ze had er geen last van de volgende dag, alle gif was eruit gezogen.

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Hoe gaat het nu met je?

Deel Deze Pagina