Trouwkosten

Discussie in 'De lounge' gestart door LizMe, 2 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.864
    2.548
    113
    Ik wou dat ik dit 10x kon liken! Geweldig

2. Nietverwacht

Nietverwacht Bekend lid

9 okt 2013
    769
    116
    43
    Tiel
    5 euro.

Trouwen was gratis, hadden 2 getuigen mee. Hebben gewoon kleding wat netjes was uit de kast getrokken. Bij de plus een taartje gehaald en dat met de getuigen gegeten.
    Het koste niks, geen uitgebreid feest oid maar ik vond het heerlijk.
    Ik zou nooit meer dan 100 euro kunnen uitgeven aan trouwen

Oja en uiteindelijk ook jaar later ofzo ineens m'n fb status aangepast naar getrouwd. Zelfs mensen die het dichtste bij stonden wisten niet eens dat ik getrouwd was.

Spoetnik en 1981Mama vinden dit leuk.
  3. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

21 apr 2013
    3.539
    1.551
    113

Wat een leuke foto. Doet me een beetje aan Turks Fruit denken.
    Ik ben daar ook getrouwd. En werd ook volop gefotografeerd door alle toeristen. Ik ben ook op een zaterdag getrouwd, dus was super druk.

Zara75 vindt dit leuk.
  4. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Hahaha Turks fruit. :roflmao::roflmao:
    Ik op vrijdag, was ook behoorlijk druk, supermooi weer.:)

5. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Haha thanks!
    We wilden eigenlijk nooit gaan trouwen, dus toen het er toch van kwam wilden we het leuk houden zonder kapitalen kwijt te zijn eraan. Geen mensen moeten uitnodigen omdat dat nu eenmaal " zo heurt". We hebben echt zoveel leuke opmerkingen gekregen, al zwoegend naar het stadhuis in die bakfiets :roflmao:.
    Het was echt een onvergetelijke dag lol.

6. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

21 apr 2013
    3.539
    1.551
    113
    Heel leuk! Ik vind het stadhuis heel mooi en de locatie. En je kunt er zo leuk foto's maken in de buurt. Ik zie je al helemaal gaan daar over dat plein met de bakfiets.

Zara75 vindt dit leuk.
  7. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.947
    33.614
    113
    30.000 euro denk ik alles bij elkaar.
    Maar ik wilde dan ook zo graag trouwen (nog liever dan dat ik kinderen wilde) en niet bezuinigen op bepaalde dingen of moeten zeggen: nee die en die kunnen we niet uitnodigen. 10.000 bij elkaar gespaard. De rest is betaald door ouders en schoonouders.

8. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.867
    5.105
    113
    Richting de 50.000 euro, zonder huwelijksreis, pak en jurk.

We zijn in het buitenland getrouwd en hebben heel wat mensen laten overkomen. Van vrijdag tot en met zondag en alles op onze kosten. Reis, verblijf, vervoer, eten etc.

Daarnaast hebben we de bruiloft ook groots aangepakt. Mooie locatie, zesgangen menu, veel hapjes en drank, opvang voor de kinderen die er waren, muziek etc.

We hebben echt onze droomdagen gehad en heb absoluut geen spijt van het grote bedrag. Iedereen heeft zo genoten.

9. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.864
    2.548
    113
    Zo mee eens, vreselijke hekel aan dat dingen moeten.
    Heb ik ook gehad met de geboortekaartjes bijvoorbeeld. Sommige mensen moeten.
    WHY?!

Zara75 vindt dit leuk.
  10. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.864
    2.548
    113
    Heel mooi idee! als we dat konden hadden we zoiets ook wel willen doen maar zo rijk zijn we dan niet haha
    Wat me vooral verbaast is dat 1 dag hier al 30.000 kan kosten en jullie het zoveel grootser hebben aangepast en dat het dan 'maar' 20.000 meer kost. Liggen de prijzen in het buitenland daar zo anders in?

Madeliefje06 vindt dit leuk.
  11. Elinetjeee

Elinetjeee Niet meer actief

Wow wat een dure bruiloften allemaal. Wij hebben het klein gehouden en heel dicht bij ons. Eerst kerk, daarna receptie bij ons thuis. +- 100man. Eten ook bij ons thuis. (Hadden alle meubels naar boven getild en hele woonkamer tot eetzaal omgetoverd. 18man bleef eten inc ons. (Ouders broers zussen en opa en oma). We hadden Collegaas van mijn man in de keuken staan (hij is kok). Toen avondfeest in het dorpshuis waar mn man vrijwilliger is. Dus veel korting. (+-50man) ik denk dat de kosten rond de 1500 euro zijn geweest. Dit hadden we redelijk quit gespeeld met het geld wat we gekregen hadden :). O ja jurk had ik van ouders gekregen. En fotograaf was ook een bekende van ons. Huwelijksreis gingen we kamperen op Texel. Ook hadden we live muziek op het feest afwisselend met ene goede feestdj
    Haha als ik dit zo teruglees klinkt het heel primitief, maar ik had het me niet anders kunnen wensen. Het was prachtig

Zara75 vindt dit leuk.
  12. anoniem100

anoniem100 Niet meer actief

Alles inclusief schat ik 7000.
    In ieder geval waren we onder de 10000 klaar.

13. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.867
    5.105
    113
    De prijzen vielen inderdaad erg mee vergeleken met hier. En op Curacao of Bali zou bijvoorbeeld qua vlucht en verblijf al heel prijzig zijn, wij zijn ‘gewoon’ in Zuid-Europa getrouwd in de omgeving van kleine dorpjes en veel natuur. Het afgelegen chateau idee zegmaar. De locatie was niet heel prijzig (al heb ik niet een perfect beeld van wat je hier betaalt) en ook vielen het verblijf en de reiskosten dus mee. Daarnaast konden we best veel compromissen sluiten wat de prijs betreft. Denk ook niet dat dat hier zo makkelijk gaat. Veel geld maar al met al denk ik toch dat we met alles wat we hadden ‘goedkoop’ getrouwd zijn.

LizMe vindt dit leuk.
  14. Jolicoeur

Jolicoeur Fanatiek lid

5 nov 2017
    2.844
    2.524
    113
    Vrouw
    Oh wat een bedragen zie ik voorbij komen :eek:. Wij zijn op maandagochtend getrouwd we waren in totaal met 10 man, daarna wezen brunchen met ze allen en dat als huwelijkscadeau gekregen van mijn ouders.
    Het enige wat we moesten betalen was het trouwboekje, ringen en kleding. Dat allemaal bij elkaar zo’n €1000,-

Deel Deze Pagina