buikje wegwerken

Discussie in 'De lounge' gestart door tulip, 5 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulip

    tulip Niet meer actief

    Hebben jullie goede oefeningen om je buik te trainen, om het buikvet eraf te krijgen??
    Ik weet dat het begint met minder eten, en daar werk ik ook hard aan.;) Het gaat dus niet om gewicht verliezen, en ook echt niet om megavetrollen, maar wel die kleine irritante rolletjes, waardoor ik mij net iets prettiger voel.
     
  2. zogezegend

    zogezegend Niet meer actief

    ik lees ff mee, vind het ook erg moeilijk door te zetten, ik begin met s ochtens en s avonds buikspieroefeningen maar na 2 dagen 'vergeet' ik een keer en dan zakt mn moed weer in mn schoenen...ben met alles tevreden alleen mn buikvetjes en billen mogen wel wat meer in shape..
     
  3. Flipske

    Flipske Fanatiek lid

    25 mrt 2011
    1.330
    0
    36
    overijssel
    Hoolahoopen helpt goed en is minder vervelend dan de standaard buikspieroefeningen.
     
  4. PenK

    PenK VIP lid

    20 jan 2006
    6.263
    509
    113
    Hier nog een met hetzelfde probleem:cool:.

    Ik heb op youtube wat buikspieroefeningen gevonden. Sinds een week doe ik elke avond trouw mijn oefeningen.
    Ik doe ze niet lang achter elkaar, dat lukt (nog) niet. Maar dan doe ik een aantal oefeningen, ga weer even wat anders doen, doe weer wat oefeningen.
    En ik merk nu dat ik het al wat langer volhoudt....
     
  5. abcd1234

    abcd1234 Fanatiek lid

    28 aug 2009
    1.350
    0
    36
    NULL
    NULL
    PenK kun je de link hier plaatsen? ;)
     
  6. astrid75

    astrid75 Lid

    3 jun 2011
    19
    0
    0
    adviseur
    Leiden
    hoelahoepen, das een goeie!
    ik ben de start to run hardlooplessen van Evi gaan volgen. (hardlooplessen op de MP3 speler) Best leuk, je conditie gaat vooruit, je bent lekker buiten en je raakt vet overal kwijt, dus ook op de buik.
    succes!
     
  7. zogezegend

    zogezegend Niet meer actief


    :) heb ik liggen....en mn dochter van 12 kan dat ja....ik niet lukt me niet...
     
  8. jessy77

    jessy77 VIP lid

    9 aug 2007
    8.604
    5.886
    113
    Ik heb op zich niet echt last van een buikje maar wel van die verschrikkelijke 'love handles'! Ik stoor me er mateloos aan:( Nou heb ik buikspieroefeningen gedaan maar krijg niet het idee dat het dus ook voor mijn handles werkt. Iemand daar nog een tip over?
     
  9. Sarah84

    Sarah84 VIP lid

    21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Wat is dat voor iets? Ik wil namelijk gaan hardlopen..maar weet niet zo goed hoe ik moet starten!

    Kan je dat downloaden?
     
  10. marieke3

    marieke3 Fanatiek lid

    11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Dat klinkt leuk, hier ook heel benieuwd waar je dat vandaan hebt.
     
  11. marieke3

    marieke3 Fanatiek lid

    11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
  12. Lynn77

    Lynn77 VIP lid

    29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Lieve meiden
    Plaatselijk kan je geen vet weg krijgen door oefeningen te doen, sorry maar dat is de waarheid.

    Hoe je vet weg kunt krijgen (en helaas gaat het dan over je hele lichaam en niet perce alleen op die ene plek) is toch echt door meer cardio-actieve sporten (lopen, fietsen, aerobic, dat soort dingen) en je voeding aanpassen...
    Buikspieroefeingen helpen wel je spieren te trainen (altijd goed) maar zullen geen vet weghalen op die plek als je niet ook je voeding veranderd

    @Tullip: is dit vanwege je trouwjurk toevallig? Want ik heb natuurlijk dezelfde jurk en ik draag er dus een figuurcorrigerend onderrokje onder van de hema, en dan zie je niks van mijn buikje :D
     
  13. tulip

    tulip Niet meer actief

    haha, ook ja. Ook gewoon hoor, maar dit is idd de eerste prioriteit.;) dat is ideaal zeg, dan ga ik eens bij de hema kijken.
    bedankt.
     
  14. Saartje123

    Saartje123 Fanatiek lid

    7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Hier ook iemand met van die kleine vetrolletjes. Qua gewicht zit het goed, maar als ik ga zitten zie je toch nog die rolletjes tevoorschijn komen.

    Voor sporten ben ik nog steeds een beetje te lui. :)

    Dus ik zocht eigenlijk iets voor onder een strak jurkje bijvoorbeeld. Ik lees vaak hier op de site over corrigerend ondergoed van de hema. Maar ik zie dat de kleinste maat een M is bij hun.

    Ik zoek een corrigerend hemdje in maat XS, misschien dat iemand een site of winkel kent die ook in de kleinere maten corrigerend ondergoed verkoopt?
     
  15. Doula

    Doula Fanatiek lid

    24 mei 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ben ik met je eens, maar als je spieren hebt, val je wel sneller af:) Dmv cardio activiteiten inderdaad.
     
  16. MvS

    MvS VIP lid

    19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Ik denk eigenlijk dat dat niet gemaakt wordt, omdat er over het algemeen maar weinig te corrigeren valt bij zo'n kleine maat.....
     
  17. tulip

    tulip Niet meer actief

    haha, ik snap wat je bedoelt, maar toch kun je je daarin vergissen. Ik kan zelf ook nog met gemak in een s en bij merken die groot vallen nog wel in een xs, maar toch die vetjes bij mn buik. Pas na de zwangerschap uiteraard.
     
  18. MvS

    MvS VIP lid

    19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    @ tulip: ik geloof het best, hoor! Toen ik nog in een maat 36 paste (heeeeeeeeel lang geleden, haha) zat ik ook altijd te miepen over rolletjes enzo, dus als ik nu na de zwangerschap weer terug zou zijn in die maat, denk ik dat ik ook best iets te corrigeren zou hebben ;) Ik denk alleen dat het voor fabrikanten van corrigerend ondergoed niet rendabel is om in de kleinste maten te produceren, omdat dat verhoudingsgewijs maar heel weinig verkocht zal worden. Denk ik :)
     
  19. MvS

    MvS VIP lid

    19 okt 2008
    5.563
    1
    36

Deel Deze Pagina