Trouwmuziek

Discussie in 'De lounge' gestart door MMarianne, 7 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mayon

    Mayon Niet meer actief

    Wij hadden geen muziek.
     
  2. Bubbel

    Bubbel Niet meer actief

    Tot nu toe hebben we I'm Yours van Jason Mraz, To make you feel my love van Adele en Proosten van Guus Meeuwis. Maar we hebben nog geen definitieve keuze gemaakt.
     
  3. TJ82

    TJ82 Bekend lid

    27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    Wij zijn 1 april jl getrouwd en hadden de volgende liedjes:

    - No One van Alicia Keys
    - De Waterkant van Marco Borsato
    - Ik ook van jou van Guus Meeuwis

    Wij hadden ook geen 'ons'liedjes, maar deze vonden we wel heel erg bij ons en onze situatie passen. Maar er zijn zoveel mooie, toepasselijke liedjes! Succes met uitzoeken en de verdere voorbereidingen!
     
  4. eefje85

    eefje85 Bekend lid

    28 dec 2009
    592
    4
    18
    One van U2 hebben wij ook gedraaid, maar dan de originele versie.
     
  5. pasopikschop

    pasopikschop Actief lid

    15 mei 2009
    325
    0
    0
    Wij hadden bij binnenkomst van Henk Wijngaard-Sneeuwwitte bruidsjurk. Toch iets in de truckerswereld, mijn man is vrachtwagen chauffeur.

    Bij het tekenen hadden we no woman no cry van Bob Marley (lang nummer dus goed te gebruiken)

    En als afsluiter Jannes met zwevend naar het geluk, dat is echt ons nummer:D

    Hopelijk heb je er wat aan!! En overigens een goede bruiloft en veel geluk toegewenst!!
     
  6. MMarianne

    MMarianne Niet meer actief

    Heb er al een aantal opgeslagen :)

    We wilden op Marry me van Glee binnenkomen maar dat is een te snel nummer voor een entree, draaien we tijdens het tekenen denk ik...

    We hoorden een tijdje geleden een nummer van René Froger en dachten ja, maar toen pakten we de songtekst erbij en het ging om een stel wat uitelkaar was, er was vreemdgegaan en die gingen het weer proberen...niet echt toepasselijk :D

    We luisteren en denken nog verder, bedankt voor de bijdrages tot nu toe :)
     
  7. Within

    Within Niet meer actief

    Onze songteksten waren ook niet toepasselijk hoor :p Het nummer waarop we binnenkwamen heette "towards the end" en ging over oorlog en we gingen weg op "Ice Queen"

    Maar de liedjes passen bij ons (de intro van Towards the End is prachtig!!) en dus draaiden we die.
     
  8. Leliana

    Leliana Niet meer actief

  9. Maedra

    Maedra Fanatiek lid

    29 okt 2009
    1.558
    0
    36
    Rotterdam
    Wij hadden Everlong van the Foo Fighters, Romeo&Juliet van the Dire Straits en Today van Smashing Pumpkins. :)
     

Deel Deze Pagina