En de Little People schoolbus inclusief 1 poppetje. Deze schoolbus mag weg voor 15 euro inclusief verzendkosten.
Zo alles ook weer even op MP gezet. Hierbij weer even de link naar Marktplaats Advertenties van Petra Reijn uit 's-gravenhage , Zuid-Holland - Marktplaats.nl
En ook heb ik nog een schattig roze stoeltje van Woezel en Pip. Het stoeltje ziet er nog hartstikke goed uit en heeft een hoes welke makkelijk in de wasmachine gewassen kan. De nieuwprijs is 35 euro. Ik vraag voor dit stoeltje 20 euro inclusief 6,75 euro verzendkosten.
Weer het 1 en ander aan dameskleding aan het plaatsten op Marktplaats in de maten M t/m XL. Kijk eens bij mijn advertenties. Misschien zit er wat leuks voor je tussen Advertenties van Petra Reijn uit 's-gravenhage , Zuid-Holland - Marktplaats.nl
weer het 1 en ander aan dameskleding gereserveerd, maar ik heb nog een heleboel andere leuke kleding!!!!
Het 1 en ander weer verkocht aan dameskleding, maar ik heb nog een hoop leuks voor weinig. Hierbij nog even de link naar al mijn advertenties op Marktplaats Advertenties van Petra Reijn uit 's-gravenhage , Zuid-Holland - Marktplaats.nl