Hai meiden, Ik ga het gewoon eens proberen en zien of er animo voor is. Ik heb hier een trouwpak welke mijn man alleen heeft gedragen op onze grote dag in de kast hangen en nu een paar jaar verder ziet het er niet echt naar uit dat mijn man het pak nog gaat dragen. Zie voor foto advertentie Markplaats en ik kan eventueel meerdere foto's maken welke wat duidelijker zijn mocht je geïnteresseerd zijn. Marktplaats.nl > Mooi bruin trouwpak - Kleding | Heren - Trouwkleding en Trouwaccessoires Verder heb ik ook nog zijn schoenen welke hij onder het pak aanhad onze trouwdag. Ook deze zijn dus alleen deze dag gedragen. Marktplaats.nl > Bruine mooie nette schoenen - Kleding | Heren - Trouwkleding en Trouwaccessoires Verder heb ik ook mijn trouwschoenen nog te koop (welke ik nog steeds een keer zou laten verven, maar ik kan nu na de bevalling van mijn dochtertje echt niet meer op zulke hoge hakken lopen). Ik bied ze nu dus maar te koop aan en kijk of ik er iemand anders blij mee kan maken. Marktplaats.nl > Mooie ivoren pumps - Kleding | Dames - Trouwkleding en Trouwaccessoires Nou ben benieuwd of er interesse is en mocht iemand geïnteresseerd zijn laat dit dan even weten via een PB of Marktplaats. Veel liefs Petra
Ik heb nog wat meer foto's geplaatst van het pak, want het fotootje wat ik bij de advertentie had geplaatst was niet duidelijk (door de grote van de foto).
Ja hé, dat vond ik toen ook , maar het hangt allemaal zo in de weg nu en mijn man draagt verder nooit een pak. Dus eigenlijk is het sindsdien nooit meer gedragen en dat vind ik dan toch wel heel erg zonde. Nou dacht ik eigenlijk, misschien kan ik iemand anders blij maken ermee, want het trouwen is verder al duur genoeg. Vandaar dat ik hem nu te koop aanbied.