Ik maak maar even een nieuwe topic aan Waar in Drenthe heb je een lekkere high tea arrangement in een mooie (natuur) omgeving? Ik heb al van allerlei sites gehad maar ik kom er niet uit. En toen ik een site tegenkwam waar bijna alles uit pakjes kwam dacht ik: dat wil ik niet Ik hoop op reactie's
De Theefabriek - Theetoafels & Teas Hier ben ik eens geweest voor een high tea. Is alleen niet in Drenthe maar in Groningen.
Snelle reactie's al De eerste lijkt me een hele mooie omgeving maar de hapjes trekken me niet zo De tweede is net te ver weg, maar bedankt hoor! Paterswolde had ik ook gezien en lijkt me heeeeerlijk. Maar we hebben er laatst een stukje gelopen en er valt niet veel te lopen. Ja langs het Paterswoldsemeer een stukje, maar om nou te zeggen: wat een heerlijke wandeling, niet echt. En er schiet me niet zo 123 iets te binnen wat we dan na de high tea kunnen doen behalve naar Groningen. Tnije hemelriekje lijkt me ook heel mooi, lekker bij het bos en aan het water. Maar is de high tea ook lekker daar. Hahaha, het is wat
volgens mij zit er in Norg ook iets. De bosrand heet het dacht ik. Geen idee of het wat is hoor. http://www.theehuisdebosrand.nl/
hemelriekje is leuk, je hebt genoeg bos om te wandelen en het strandje om de plas ook (veel gezwommen vroeger) wij wilden daar eerst trouwen, maar zagen er toch vanaf aangezien er een aantal kleine kinderen mee waren waaronder die van ons, en water heeft een enorme aantrekkingskracht op haar hahahaha (zag al voor me dat ze voordat er fotos gemaakt werden al in het water stond met haar jurkje en daarna lekker in het zand ging spelen hahaha
Teatime in Zuidwolde is ook geweldig. Ik vind het in iedergeval erg leuk. Laatst met moeder zus tante en nichtje een heerlijke zondag middag gehad. Welkom bij Tea Time! An English Tea Room - One of Drenthe's best kept secrets!
Teatime in Zuidwolde vond ik erg lekker (de site is net al genoemd). Ligt in de bossen, dus genoeg bos om in te wandelen.