Ik denk dat een halflange jas in de stof van je jurk ook erg mooi kan zijn maar een kort jasje is ook leuk (als het maar in dezelfde stof als je jurk is!) Ik zou idd ook niet voor laarzen gaan maar voor een elegante schoen met een panty. Een laars is veel te stoer voor je kleedje. Gefeliciteerd alvast!
Mooie jurk. Bij mij geen twijfel: Het jasje. Dat korte vestje vind ik niet mooi en het vest vind ik niet bij de jurk passen
Het jasje! Maar het mooiste zou zijn: het korte vestje in deze stof, en dan meer een bolero-tje. Is al eerder gezegd, maar dat was ook meteen mijn idee. Mijn complimenten voor je jurk! Heel erg mooi, en totaal anders dan wit/ecru.
Tja, het korte vestje, maar dan in andere stof of gewoon een mooie stola (zat wel niet bij de keuzes).
Hallo meiden, Het lange vest is afgevallen. Maar ik heb nu gewoon het jasje en het vestje besteld. Ik kijk dan wel welke het mooiste staat en maak dan mn keuze. Zo op de foto kan het heel mooi staan, maar als je het eenmaal aan hebt kant soms ook zwaar tegenvallen! In ieder geval heel erg bedankt voor jullie reactie, ze hebben zeker geholpen. Als het goed is heb ik vrijdag alles binnen. Ik laat jullie zeker weten hoe en wat het is geworden. Dan moet ik nog op zoek naar laarzen en natuurlijk lingerie Ben vandaag de hele dag al bezig geweest met alleen al de uitnodiging, deze maken we zelf. Helaas moest ik er even mee stoppen omdat de opvang belde dat mn meisje 39,3 koorts had. Als ik dadelijk weer beter ben en Anouk zelf weer wegbreng dan zal ik ze wel even vertellen dat ze in het vervolg heel wat eerder mogen bellen. Geukkig, nou ja voor mij niet aangezien ik werkloos raak, gaat ze per 1 januari weg bij de opvang en blijft ze lekker bij mij thuis! Liefs, Duveldraakje
Meis, wat voor laarzen heb je in gedachten? Kan je niet beter een mooie sexy pump eronder doen? Idd had het KDV wel eerder mogen bellen zeg! Is Anouk een beetje opgeknapt?
Ik zit inderdaad ook te twijfelen over laarzen of pumps, ik heb al supergave gezien, maar ze moeten natuurlijk wel goed zitten. Anouk is vandaag lekker bij mij thuis gebleven. Gisteren had ik haar om 16:00 op bed gelegd en om 19:00 hebben we haar maar even wakker gemaakt om in ieder geval iets te drinken. Eten wilde ze absoluut niet, vanmorgen ook niet. Ze heeft gelukkig al wel 2 flesjes drinken op. De koorst is gelukkig wel wat gezakt, ze had net 38,2 maar dat kan ook door de zetpil komen. Ze ligt nu in ieder geval weer lekker te slapen. Ze is wel heel erg hangerig op het moment en wil het liefste de hele tijd bij mij zijn. Ik denk dat ik haar morgen ook gewoon nog lekker thuis houdt, dan kan ze goed uitzieken. Liefs, Duveldraakje
Ik zou ook pumps doen! En heb gestemd op het korte vestje. Maar het jasje vind ik ook mooi, hoor. Moet je inderdaad maar even kijken hoe het staat. Vind je zo'n satijnen zwarte 'sjaal' niet wat? Het is hier al eerder geschreven.. Lijkt me ook mooi!
Ik zou voor een stola gaan, en helemaal geen jasje. Het is een prachtige jurk trouwens! Een stola kun je lekker omslaan en blijft de jurk goed te zien.
Ik denk dat ik het jasje het mooist vind staan van de keuzes die je in je album hebt. Maar het is al zoals je zei even afwachten totdat je ze in huis hebt. En voor de schoenen zou ik gaan voor wat toch nog lekker zit. Het oog wil ook wat maar kapotte of pijnlijke voeten zijn ook niet fijn!
JA, de kleding is binnen en de jurk is nog geweldiger dan op de foto. Ik was meteen weer helemaal verliefd. Ik ga toch echt het jasje op de jurk dragen, staat netjes en het is inderdaad alleen voor buiten. Het vestje was ten eerste van wol en ten tweede prikte het als de ziekte. Dus die stuur ik terug. Ik dacht dat de jurk tot aan mn knieen zou komen, maar hij is toch wat langer. Dus de keuze qua schoenen is nu ook wat makkelijker. We gaan voor PUMPS! Nu alleen nog de goeie vinden. Iemand tips waar je mooie, graag met hoge hak ben namelijk maar 1,55 en mn vriend 1,85, zwarte pumps kan vinden? Liefs, Duveldraakje
Pracht jurk! Ik zou of niets doen. Of iets van een bolero/shawl. En van jouw keuzes absoluut het jasje.
Het jasje! Een vestje vind ik helemaal niet passen bij zo'n feestelijke jurk. Het jasje is ook van mooie glanzende stof.