wie kan me helpen???

Discussie in 'De lounge' gestart door mamatje, 17 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamatje

mamatje Actief lid

14 aug 2007
    417
    0
    0
    Hoi dames,
    Mijn lieve zoontje is momenteel 6 maanden oud. Hij wil maar niet slapen thuis...
    Hij wordt constant huilend wakker of staat zelfs 7/8 keer in de nacht op.
    We hebben al van alles geprobeerd
    -osteopaat
    -manueel therapeut
    -opgenomen in het ziekenhuis
    -rust en regelmaat ingevoerd
    en ga zo nog maar door.
    Hij slaapt wel bij mijn schoonouders, zus, en mijn ouders
    Laatst had ik iets gelezen over aardlijnen. Dat er iemand met een wiechelroede langs kan komen om te kijken of er inderdaad aardlijnen lopen door het huis. Dit was ook een idee van het consultatie bureau. Maar ik zit met een ander probleem heb al een paar mensen gebeld maar ze vragen er ongeveer 150 euro voor en dat vind ik best duur!!!!
    Zijn er misschien dames die iemand kennen die goedkoper is.
    Of wat kan er nog meer zijn waarom hij juist niet wil slapen thuis???
    Het is zooooo vreemd ergens anders leg ik hem in bed en loop de kamer uit en hij valt vanzelf in slaap en thuis moeten we zooooo veeeeeel moeite doen en nog slaapt hij erg onrustig???? Hij heeft tot nu toe maar 2 keer tot ongeveer s'morgens 6 uur geslapen!!!

2. gemke

gemke Niet meer actief

dat zou best kunnen hoor dat er een aardlijn onder zijn bedje door loopt probeer het eens door het bedje te verplaatsen naar de andere kant van de kamer of zelfs in een andere kamer daar kun je het vaak aan merken
    tis anders toch wel gek dat ie bij andere mensen in huis wel slaapt en in je eigen huis niet
    mijn buurvrouw heeft het ook gehad haar kindje sliep wel maar was 1 jaar en kon helemaal niks alsof ze geen energie had zeg maar ze liep niet en speelde niet echt gewoon helemaal niks als je die in een hoekje in de kamer zette en een half uur later ging kijken dan zat ze nog op de zelfde manier op die plek
    hun zijn toen ook gaan zoeken naar aardlijnen in huis ern er bleek er 1 psies onder haar bedje door te lopen
    ze hebben het bedje naar de andere kant van de kamer gezet en een paar dagen later kon het grietje gewoon ineens lopen
    zo typisch

3. mamatje

mamatje Actief lid

14 aug 2007
    417
    0
    0
    we hebben zijn bedje al een keer veranderd maar nog steeds zonder resultaat.

4. kikker28

kikker28 Actief lid

10 okt 2007
    302
    0
    0
    Hoi, heb je ook al eens een campingbedje oid geprobeerd, om te kijken of het aan het bedje ligt? bijv het bedje waar hij bij opa en oma in ligt (waar hij dus wel slaapt?)
    Het is zo denk ik wel vermoeiend, of niet? veel sterkte!

5. gemke

gemke Niet meer actief

ook al naar een andere kamer geprobeerd dan

6. gemke

gemke Niet meer actief

7. miekje80

miekje80 Bekend lid

27 apr 2007
    798
    0
    16
    Overijssel
    Hoi,

Zou het ook kunnen dat jouw kindje aanvoelt dat jij erg bezig bent met zijn slapen?
    Die ervaring heb ik gehad met mijn kindje. Toen ik dat los heb gelaten sliep hij opeens wel door. Omdat anderen (jouw ouders/ oppas/ enz.) niet echt bezig zijn met zijn slaapritueel slaapt hij daar wel door.
    Hoe vaak vraag jij jezelf af als je hem op bed legt "slaap jij vannacht wel door", "ik hoop dat ik eens door mag slapen", "hoe vaak word jij nu weer wakker", enz.? Ik deed dat elke avond namelijkj. Toen ik dat los kon laten werd het doorslapen beter, van 3, 4 of 5 keer per nacht wakker, naar 1 keer.
    Succes ermee!

Deel Deze Pagina