Trouwringen zijn enorm persoonlijk en je kunt het ook mixen. Witgoud met geelgoud. Maak wat jij mooi vind, je moet er de rest van je leven mee lopen.
Zilver hier. Man man geen ringen dragen en ik draag hem ook niet dagelijks geel goud vond ik ook echt niet mooi. Ik ben blond met een heel lichte huid geel goud is voor mij echt geen doen
ik heb een bicolor ring, mijn man oorspronkelijk een bijpassende zonder steentjes maar die is hij jarenlang kwijt geweest (uiteindelijk wel weer gevonden in een oude broek ) en heeft een platina ring gekocht. hij verloor zijn ring, die hij toen droeg als verlovingsring, trouwens tijdens het klussen in huis zo'n twee weken voor de bruiloft! Op de bruiloft hebben we net gedaan alsof het zo hoorde en geen ringen gedaan, maar heeft hij een gouden bruidsset bij mij omgedaan
Je moet gewoon kiezen wat je mooi vindt Wij hebben witgoud met geelgoud en in mijn ring zitten 12 diamantjes. Het merk is allerspanninga, ik vond dat ze veel mooie ringen hadden in alle kleuren goud. Heb een foto van onze ringen gevonden
Hier een combinatie van gewlgoud en platina. Naar onze smaak laten maken bij een goudsmid. Trouwringen zijn heel persoonlijk. Lekker doen waar jij je goed bij voelt zou ik zeggen.
Wij moeten nog es gaan zoeken, maar veel kans dat het zeker voor mij witgoud wordt. Bij zilver krijg ik soms allergische reactie (en mijn moeder is totaal allergisch). Belangrijkste lijkt mij dat jij het leuk en mooi vindt!
Je moet doen wat jullie leuk vinden. Goud, zilver, platinum, koper (al stinkt dat wel), blik, you name it! Hier gouden ringen omdat man dat graag wou. Prima! We hebben subtiele, niet te dun en niet de dikke ringen. Ik heb een steentje en als alle kinderen er zijn laat ik meerdere kleinere steentjes erbij inzetten.
Mijn verlivingsring is van goud...terwijl al mijn andere sieraden van zilver zijn. Ik had stiekem gehoopt op verlovings ring van wit goud maar ja ik vind het toch erg mooi. Ik draag nu dus goude verlovings ring en de rest van zilver, tja het is misschien niet zoals het hoort maar het is gewoon niet anders.
witgoud moet je wel bij houden, moet eens in de zoveel tijd gerhodineerd worden. verder hebben wij geelgouden trouwringen omdat dat altijd blijft. heb mijn verlovingsring ertegen aan met een briljant met een witgouden zetting. dus past altijd overal bij. ook kan tegenwoordig goud en zilver makkelijk bij elkaar! dus doe wat je mooi vind dat is het belangrijkste
Hier een handgemaakte (zelf ontworpen) ring. Buitenkant witgoud binnenkant (geërfd) geel goud. En een diamant. Ik kreeg van een collega te horen dat het geen trouwring is. Daar hoort namelijk geen steen in. Mensen zijn gewoon zeikerds.. Neem een ring die bij jullie past! Dat vind ik een trouwring
Hier getrouwd en géen ringen. Ik ben namelijk z'n kluns die alles kwijt raakt en ik heb niets met sieraden.. Wij hebben dus een Tattoo(inelkaar passend puzzrlstukje) en een piercing die staat voor onze liefde en ons huwelijk . Gewoon doen wat jullie mooi vinden. Niet wat de rest vind.
Wij hebben simpel witgoud, het zijn toch echt trouwringen Ik vind geelgoud helemaal niet mooi. Andere mensen hebben er niets over te zeggen, al waren ze van plastic