Hier gewoon zilver hoor. Voor ons zijn het trouwringen, boeit me niet al zou het goud 'horen te zijn'
Hier allergisch voor zilver... (Ja echt... Niet alleen voor goedkoop zilver helaas.. Ook de duurdere sieraden werkt vaak niet.) En ik heb zelf minder met goud... Uiteindelijk werd het witgoud met geelgoud. Toen we de ringen zagen wisten we het.. Dat is het! En ik heb nog niemand horen klagen dat dat niet zou kunnen hoor. Het is toch jouw trouwring? Net als dat het jouw bruiloft is.
Hier witgoud met diamant, m'n man heeft titanium. Ringen lijken totaal niet op elkaar maar gaat voor ons om de betekenis vd ring
hier wel geelgoud omdat de rest ook geelgoud is. Ik kan alleen tegen 14 karaats en hoger en vind wit goud niet mooi. we hebben allebei een ring zonder steentjes alleen met een sierrandje op de ring. Mijn verlovingsring heeft wel 3 diamantjes.
Kies iets wat je zelf mooi vindt en iets dat bij je past. Trek je niks aan van wat anderen zeggen dat hoort. Je moet er de rest van je leven mee rond lopen. In juwelierszaken hangen spiegels zodat je kan zien hoe een ring je staat. Ga gewoon een aantal winkels af en kijk en pas veel. Dan zal je aanstaande man ook zien dat geelgoud allang niet meer de enige optie is. Tegenwoordig kan je setjes ringen in verschillende soorten goud krijgen. Mijn man en ik heb exact hetzelfde model ring (een setje dus) maar hij heeft hem tweekleurig (witgoud en geelgoud) en die van mij is helemaal geelgoud. Zilver/witgoud staat mij niet zo. We hadden er ook voor kunnen kiezen om ze helemaal in het witgoud te bestellen.
Wij hebben gouden ringen. Exact dezelfde ook, zonder steentjes of frutsels. En dat het niet matched met andere sieraden, boeien. Een trouwring is voor mij niet zozeer een sieraad om jezelf mooier mee te maken, maar meer om je band/relatie mee te verduidelijken.
Wij hebben witgoud. Om een paar redenen ik draag namelijk alleen zilver en ik vind geel goud niet mooi. Ik heb nog nooit een vraag gehad of het mijn trouwring is.
Wij zijn ook voor witgoud gegaan. En iedereen vond de ringen mooi en niemand zei dat echt niet kon omdat geelgoud moest zijn. Wij moeten ze dragen als goed is voor de rest van ons leven. Dan wel iets wat we zelf mooi vinden.. Succes met kiezen want zoveel keus!
Wij hebben ringen van Zirkonium. Die zijn weer speciaal behandeld. Ze zijn bijna zwart. Ik heb er 3 diamantjes in. Wij hebben ze destijds gekocht, omdat we ze nu mooi vinden. Als we 60 zijn en wat anders willen, dan kopen we dan wat anders.
Ben wel benieuwd of iedereen er hetzelfde in heeft staan. Wij hebben de naam van de partner en de trouwdatum? Beetje standaard toch? Heeft iemand iets speciaals?
Onzin dat trouwringen per se geelgoud moeten zijn. Erg ouderwetse opvatting. Kies wat je mooi vindt! Ik draag altijd sieraden met zilverkleur, dat vind ik mooi en staat me goed, en dus ook een trouwring in wit/zilvertint. Wij hebben gekozen voor platina, en anders had ik gekozen voor witgoud of zilver.
Wij hebben ringen van edelstaal. Ze zijn vierkant. M'n man vond de meeste trouwringen zo simpel en hij wilde toch iets aparts. In de mijne zit een diamantje, in die van hem niet. Ze zijn mat. Inmiddels niet meer zo, maar met een schuursponsje en wat schuurmiddel kun je ze zo weer mat wrijven. Wij hebben onze beide namen en onze trouwdatum er in staan. Wij vinden geelgoud ook niet mooi. Past niet bij onze stijl. Bekijk bijlage 375234
O, dat is ook leuk! Ik wil sowieso nog een tattoo met de naam van de kleine, maar k twijfel of ik er ook 1 zal doen van mijn man, niet per se de naam maar anders iets anders. Ik wil hem niet het gevoel geven dat hij dat ook moet doen, hij is geen tattoo-man.
onze ringen zijn van gerecycled zilver. Oftewel: gemaakt van oude sieraden van andere mensen. Zilver en goud uit erts halen is ontzettend milieu-vervuilend, dus hebben we ervoor gekozen om het op deze manier te doen. In de ringen staat 'happily ever after'.