trouwring altijd van goud??? Hoe match je dat met andere sieraden?

Discussie in 'De lounge' gestart door sunshineS1976, 2 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chaii

Chaii Niet meer actief

Dit is mijn ring. Hij heeft alleen een goud accent bij het steentje, de rest is wit goud gecombineerd met zilver.

2. Does81

Does81 Bekend lid

26 mrt 2012
    813
    13
    18
    Coupeuse
    Engeland
    #62 Does81, 3 feb 2014
    Laatst bewerkt: 3 feb 2014
    Wij hebben beide wit goud. Vond geel goud idd voor mezelf ook niet mooi. Ik ben heel bleek, dus heb dat nooit bij mezelf mooi vinden staan.
    Trouwringen zijn niet meer zoals vroeger alleen een simpele band als je dat niet wilt, kunt voortaan zoveel! Hebt bijv ook ringen waar alledrie de goudkleuren in verwerkt zijn, ook mooi.
    Mijn trouwring klikt op mijn verlovingsring, met een hoek, dus veel hebben niet door dat dat mijn trouwring etc zijn. :)
    In de ringen staan elkaars namen en onze trouwdata (wet en kerk zijn verschillend), in krulletters. Vonden we zelf heel mooi. :) Is schijnbaar hier in Engeland niet de gewoonte want zodra vrienden hier daar achter kwamen, wilde ze allemaal dat ook haha! Dus we hebben iedereen aangestoken om iets in de binnenkant te zetten. :D

3. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ohja, Ik vind zelf gouden sierraden niet mooi.
    Maar bij een ander kunnen ze soms wel heel leuk staan.
    Ik zal sowieso de laaste zijn die daar negatief commentaar op zou geven.
    Een trouwring is heel persoonlijk.

4. Gism0w

Gism0w Bekend lid

15 nov 2012
    836
    1
    0
    Fryslan boppe
    Wij hebben zilver en goud,

5. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    ik heb ook een wit gouden trouwring wat geen trouwring is maar een gewonen solitaire. mijn man heeft wel een trouwring uit een setje maar ik heb dus niet de andere helft ..

heel persoonlijk dus

6. Ravi80

Ravi80 Actief lid

31 jan 2014
    304
    0
    0
    Flevoland
    Wij hebben ringen van palladium! Zagen ze in een tijdschrift en waren er meteen verliefd op.
    Aan de binnenkant staat: in liefde verbonden met (naam), dan een hartje en onze trouwdatum 11-12-2013

Bijgevoegde bestanden:

• ringen.jpg
      ringen.jpg
      Bestandsgrootte:
      29,8 KB
      Weergaven:
      22
  7. Lottie

Lottie Actief lid

23 jan 2014
    358
    28
    18
    Limburg
    Hier ook witgoud!
    Mijn verlovingsring helemaal links is ook witgoud!
    image.jpg

8. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.780
    18.927
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik vind geelgoud en rosé ook niet mooi. Bovendien past het niet bij mijn andere sieraden; die zijn namelijk allemaal van zilver of witgoed. Ik vind het absoluut niet mooi om geelgoud te combineren met zilver of witgoud. Mijn man draagt een zilveren armband en een zilveren zegelring, dus ook voor hem was witgoud een beter optie. Hier was de keus dus snel gemaakt.
    Ik heb nog nooit gehoord dat een andere ring dan geelgoud "geen echte trouwring" zou zijn. Wat een onzin ook: het gaat toch om de symbolische waarde die de ringen voor het echtpaar hebben?

Jij en je aanstaande man (proficiat trouwens) zullen hier samen uit moeten komen. Eventueel zou je natuurlijk kunnen kiezen om wel ringen uit dezelfde serie te nemen maar die van hem geel en die van jou wit. Zodat ze wel bij elkaar horen maar jullie toch ieder een sieraad hebben dat bij je past.

9. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    Lekker kiezen wat je zelf mooi vind!

Ik heb zelf alleen zilveren sieraden (vind geelgoud niet mooi), dus wij hebben gekozen voor witgouden trouwringen. Ben er nog steeds heel blij mee!

10. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Wij zijn destijds low budget getrouwd, in Delft, in een bakfiets kwamen we aan op het stadhuis.( durf te beweren dat er waarschijnlijk geen bruidspaar zoveel op de foto is gezet door toeristen, door die bakfiets, prachtig vonden ze dat haha)
    Onze ringen wilden we ook zo goedkoop mogelijk hebben, en dat is best gelukt.
    Geloof dat we rond de 350,- kwijt waren en ze zijn echt mooi.
    Van titanium, goud vind ik persoonlijk vrij opzichtig.

11. Sientjes

Sientjes Bekend lid

27 jun 2013
    647
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben staal. Ik heb steentjes in de vorm van een hartje. Wij vonden geelgoud ook niks en ook veel te duur, net zoals witgoud. Ik vind het juist leuk als je wat anders kiest dan geelgoud, beetje ouderwets idee krijg ik er bij. Maar het is heel persoonlijk gewoon kiezen wat jullie samen mooi vinden.

Deze hebben wij en wij vinden ze mooi.
    http://www.chanti.nl/pictBig/47T200S601406S50-0.jpg

12. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Mooie ringen zeg!

13. xxx1976

xxx1976 Bekend lid

14 aug 2006
    594
    0
    16
    Wij hebben bewust gekozen voor zowel witgoud als geelgoud. Het middenstukje is bewerkt met witgoud en het buitenrandje met geelgoud. Ik kan dit met zowel gouden als zilveren sieraden combineren.

14. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Wij hebben titanium ringen, vind geel goud ook echt niet mooi en witgoud zat niet in ons budget. En titanium is onverwoestbaar ;)

15. Roosje83

Roosje83 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.195
    11
    38
    NULL
    NULL
    Wij hebben witgoud. Ik vind geel goud vreselijke kleur, dus ook al hadden anderen gezegd dan is het geen trouwring, pech gehad, ik vind van wel.

16. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.314
    10.281
    113
    Je moet kiezen voor een ring waar je beide blij mee bent, het hoeft echt niet te standaard te zijn, het is maar net wat jullie mooi vinden.
    Wij vonden goud niet mooi ( ook past het niet bij de rest aangezien ik meer van zilver ben). Je kunt dan beter kiezen voor zilver of witgoud

Succes met zoeken

17. Mystiek

Mystiek Fanatiek lid

19 okt 2013
    2.646
    1.529
    113
    OV
    Wij hebben ook geen standaard ringen, maar wel helemaal onze stijl. Rood goud met zand erin gegoten, zie: Trouwringen met zand erin verwerkt.

Iedereen is altijd benieuwd naar het verhaal erachter, en ik heb nog nooit gehoord dat het geen echte trouwringen zijn (al herkent niet iedereen de ring direct als trouwring).

18. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    wij hebben titatium gekozen. Wij houden ook niet van goud.

19. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ik houd ook absoluut niet van geelgoud. Vind het niet mooi. Sowieso ben ik geen ringen drager en wil maar hooguit 1 ring dragen. Nu wil ik het liefste de verlovingsring ook als trouwring hebben maar vriend wilt perse 2 verschillende omdat hij dat traditioneel vind.dat gaat problemen geven :p
    Ikzelf vind deze ring helemaal mijn stijl :) ( niet naar de prijs kijken gaat om de stijl)

20. dekilene

dekilene Niet meer actief

Nee hoor als ik zou gaan trouwen dan hebben wij ook liever witgoud.
    zon geelgoudkleurige vind ik niks aan ik heb daar totaal niks mee.

Deel Deze Pagina