Ik heb wit goud met diamanten erin nooit geen moeite met combineren. Je moet iets kiezen wat bij je past. Hier een foto van de mijne. En veel plezier met uitkiezen!!
Nou, na tig reacties kunnen we wel tot de conclusie komen dat het gewoon niks uitmaakt toch Wij hebben deze ringen. En ik draag verder nooit goud... Een trouwring hoorde voor mij overwegend geelgoud (en dat is dus heel persoonlijk) te zijn en ondanks dat ik niet zo van het goud ben verder, vind ik hem na 3,5 jaar nog steeds erg mooi.
Hmm ik heb iets dat lijkt op de heren-variant van die van jullie. Alleen dan evenveel geel als wit. Voor ons allebei dus.. Alleen mijne is wat smaller.
wij hebben rosègoud, vond dat mooier dan geelgoud, net iets warmer. Voor de rest draag ik weinig sieraden, alleen een (geel)gouden ketting met hangertje. Heb ook een armband met geel en wit goud maar die draag ik alleen op verjaardagen enzo, vind het niet practisch overdag
combi van witgoud en geelgoud hier mannen en vrouwen ring precies hetzelfde. Was vrij ongebruikelijk 10 jaar geleden (volgens de juwelier) Maar ik wilde het en boeide me niet wat de rest er van vond. Moraal: doen wat je zelf wil/vind
Heb witgoud gecombineerd met geelgoud sinds ik verloofd/getrouwd ben. Maar witgoud verliest na zoveel jaar wel z'n laagje rodium, dus het is wel lichtgeel nu. Vind goud met ander materiaal zelf niet mooi.
Wij hebben ook titanium met een gouden randje er in. Ik heb zelf niks met goud, dus was dit een prima alternatief.
Wij hebben witgoud. En mijne is inderdaad ook wat aan't afgaan naar lichtgeel. Maar valt niet zo erg op. Wist trouwens niet dat dat kon.