trouwring altijd van goud??? Hoe match je dat met andere sieraden?

Discussie in 'De lounge' gestart door sunshineS1976, 2 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Wij gaan trouwens wel voor goud.
    Mijn verlovingsring is witgoud met zilver, diamantjes en een blauwe saffier.

Maar onze trouwringen worden geelgoud. In de Vietnamese cultuur staat goud voor rijkdom, en dat schijnt erg belangrijk te zijn .. of zo :p

2. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Hebben jullie trouwens jullie verlovingsring en trouwringen verzekerd?
    Ik twijfel of het nodig is namelijk :)

3. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Wij hebben voor witgoud gekozen. Zal me een worst zijn wat anderen ervan denken/zeggen. Ik vind ze mooi en moet ze de rest van mijn leven aan mn vinger dragen, is de bedoeling :D
    Wij hebben niks verzekerd, lijkt mij niet nodig.

4. M89

M89 Bekend lid

12 jan 2013
    683
    20
    18
    Hier edelmetaal

5. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Verlovingsring heb ik niet, maar trouwringen zijn hier niet verzekerd... Nooit over nagedacht eigenlijk.

6. Uiltje84

Uiltje84 Niet meer actief

Wij hebben witgoud, volgens mij zie je steeds vaker witgouden ringen, of een mix van verschillende kleuren goud.
    Eigenlijk heeft bijna iedereen die ik ken van onze leeftijd witgouden trouwringen.
    Vind het zelf ook meer bij ons passen dan geelgoud.

7. gewoon1meisje

gewoon1meisje Actief lid

5 nov 2013
    391
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wij hebben stalen trouwringen. En ook nog in 2 kleuren.
    Volgens mij stond er bij toen wij ze kochten dat het vriendschapsringen waren maar het is voor ons een symbool dus we wilde zoie zo geen dure ringen. En wij dragen allebei geen goud, alleen zilver dus daarom deze keuze.

8. IngridE

IngridE Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.214
    0
    36
    Brabant
    Hier toch geelgoud vanuit traditioneel oogpunt. Ik vond het belangrijk dat de buitenwereld duidelijk kan zien dat het trouwringen zijn. Wel mat en met de buitenste randjes witgoud en voor mij een briljant.

Als geboortesierraad zocht ik naar een zilveren slavenarmband maar uiteindelijk gevallen voor een geelgouden varianten met briljantes. Staan erg mooi samen en ik draag ze iedere dag, ook als ik een spuugvest en joggingsbroek aan heb haha!

9. mausi

mausi Fanatiek lid

22 jul 2009
    2.745
    646
    113
    Gelderland
    Wij hebben witgoud met roodgoud. We waren op slag verliefd op deze. Heel iets anders dus dan de standaard ring.

10. Krissie85

Krissie85 Niet meer actief

Witgoud, 2mm breedt en glad.... vind ze prachtig want ik heb worstenvingers

11. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Wij hebben gekozen voor 3 kleuren, geelgoud, witgoud en rosé goud. Met een briljant erin. Past overal bij, maar daar heb ik nooit over na gedacht.

12. Cfldf

Cfldf Lid

5 nov 2013
    52
    1
    8
    NULL
    NULL
    Wij hebben ook witgoud! De ringen zelf samengesteld manlief een hele grote brede ring voor zijn monteurs handen en ik een fijne met briljantjes. Heb verder al mn andere ringen afgedaan staat toch mooier vind ik!

13. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Thnx meiden voor alle reacties, wauw! Jullie hebben helemaal gelijk hoor. Het is iets wat wij mooi moeten vinden!

Echt hele mooie ringen en ideeën hier gezien!!
    Opluchting dat veel van jullie niet meer puur alleen geelgoud hebben! We gaan binnenkort eens kijken!
    Ik zou alleen wel graag zoveel mogelijk dezelfde ringen willen hebben, alleen wil vriendlief naar het lijkt perse geelgoud omdat het zo hoort... ik laat hem dit forum nog wel even zien ;)

14. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    joh het is 2014! koop wat je mooi vind!
    onze trouwringen zijn witgoud, waarom....gewoon omdat ik geelgoud niet mooi vind.
    o en die van mij is niet eens een officiele trouwring..ik heb zelfs 2 ringen...een solidering witgoud met diamant en een aanschuifring met allemaal diamantjes rondom.

belangrijk is, wat vind jij/jullie mooi!

15. Yanna

Yanna Actief lid

7 aug 2013
    295
    6
    18
    Die van ons zijn niet van goud, was veel te duur voor ons toen.

16. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    ik zal er even een foto van plaatsen

Bijgevoegde bestanden:

17. danip

danip Niet meer actief

Wij hebben titanium ringen van Boccia. Ik hou zelf niet van goud, het past ook niet bij me. Deze ring vond ik meteen mooi. Al hebben we nog even getwijfeld aan een witgouden ring met een gouden randje, maar ik vond dit mooier (en goedkoper!!) Gewoon doen wat je zelf wilt, goud hoeft echt niet per se.

18. Flubje

Flubje Niet meer actief

klein beetje rosegoud hier
    das dan ook weer het mooie, goud komt in allerlei kleuren :)

19. Angela123

Angela123 Niet meer actief

Niet verzekerd hier maar zijn van desiree dan ben je je leven lang verzekerd van diefstal, kwijtraken, knippen etc je krijgt ten alle tijden een vervanging. Doosje, bonnetje en toebehoren liggen in een kluis.

20. Smnee

Smnee Niet meer actief

Wij hebben titanium ringen.

Deel Deze Pagina