Trouwring kwijt

Discussie in 'De lounge' gestart door Sneeuwmees, 30 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Mijn man is sinds vorig weekend zijn trouwring kwijt.:( Hij is het laatste jaar behoorlijk afgevallen en zat er toevallig net aan te denken of het misschien zinvol was hem toch iets kleiner te laten maken.
    Het rottige is dat hij die nacht een nachtdienst had, waar hij op verschillende adressen geweest is (hij is vrachtwagenchauffeur). We hebben alles afgezocht, adressen van die nacht nagebeld en de auto, het hele huis en de weg naar de auto wel tien keer nagezocht. Helaas niets. :( We hebben een oproep op facebook en op zo'n verloren/gevonden site gezet. We zijn er behoorlijk ziek van.
    Mijn man zou graag een andere ring willen, voelt zich heel kaal. Maar we vinden het allebei raar zomaar even een nieuwe ring te kopen. Je mist toch dat emotionele gevoel wat zo'n ring had. Aan de andere kant voelt het ook raar als ik naar mijn ring kijk en tegelijkertijd zijn lege hand zie.
    Heeft een van jullie dat ook meegemaakt en hoe hebben jullie dat 'opgelost'? Hebben jullie nog tips voor sites om dit te aan te melden?
    We zeiden nog voor de gein tegen elkaar dat we dan maar opnieuw moesten trouwen. We zitten er nu wel eens voorzichtig aan te denken om onze gelofte te vernieuwen en dan daarbij nieuwe ringen te doen, zodat we er dan gelijk toch een soort van plechtigheidje van gemaakt hebben. Dus wie weet waar het nog goed voor is...

2. BloemJK

BloemJK Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.184
    3
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb het ook meegemaakt. Na een jaar vond mijn man mijn ring terug, nét toen we op het punt stonden om een nieuwe te laten maken.
    We waren van plan om met een nieuwe ring een romantisch moment te creëren zodat het toch een betekenis had. Misschien dat zoiets een idee is. Lekker uit eten met z'n tweeën, of zelfs een weekendje weg, of een mooie dag ervan maken?

3. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Wat balen zeg!!!
    Vergeet niet als vermist te registreren op www.verlorenofgevonden.nl/ en ook nog even apart contact opnemen met de gemeentes waar de ring in verloren kan zijn.

4. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Mijn moeder is hem ook wel eens verloren. Toen heeft mijn vader van zijn ring er 2 laten maken. Ik gok met wat nieuw goud erbij. Maar zo is het toch niks de echte ring. Mijn moeder heeft op hun trouwdag haar ring gekregen.

5. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Die van mij is al jaren kwijt.. Waarschijnlijk door een bekende gestolen uit ons huis.. In het begin had ik het er wel moeilijk mee, maar nu niet meer.. Ik wil wel ooit graag een nieuwe.. Heb mezelf beloofd dat als ik klaar ben met afvallen ik een nieuwe ga laten maken.. Wel dezelfde als die ik had :)

Deel Deze Pagina