Trouwring

Discussie in 'De lounge' gestart door Tweekids, 5 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.842
    4.103
    113
    Ik zou wel even kijken naar de kwaliteit, en dan bij de ring die jij laat zien ook vooral de steen bijv. Blijft die wel mooi op langere tijd en zit het goed vast?
    Dat je man iets heel anders draagt zou me niet zoveel schelen. Als jullie het maar mooi vinden.
    Maar ik zou het erg jammer vinden als mijn ring na een paar jaar dragen echt 'op' zou zijn.

2. Kanarie

Kanarie Fanatiek lid

14 mrt 2014
    1.524
    1.570
    113
    Zuid-Holland
    Gewoon lekker doen ipv lekker gewoon doen ;)

Jullie moeten ermee lopen, boeien wat iemand anders ervan vind...

Wij hebben onze trouwringen nooit om, haha!

3. Mythique

Mythique Fanatiek lid

3 apr 2015
    4.778
    3.907
    113
    123gold inderdaad. Het klinkt verschrikkelijk maar het is een mooie zaak. Qua ringen kun je er alle kanten op, qua prijs zo gek maken als je zelf wil. Met de trouwringen kwamen wij er daar uiteindelijk niet uit, de verlovingsring heeft mijn man daar wel gekocht.

4. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Wij hebben een 'neutrale' wit gouden trouwring uitgekozen, maar voor mij steentjes in laten zetten, overlegd met goudsmit hoe we het wilden en hoe groot steentjes moesten zijn. In mijn beleving ging dat heel soepel :thumup:, en was dit ook echt geen 'vreemde' vraag, deden ze vaak.

Succes met kiezen! (blijf vooral bij je eigen smaak, aangezien je de ring hopelijk de rest van je leven gaat dragen?)

5. Manque

Manque Niet meer actief

Gewoon doen joh, is hardstikke leuk. Wij hebben destijds ook maar 45 euro (inclusief graveren) betaald voor onze set. Dat waren ook geen standaardringen.

6. Marchella

Marchella Niet meer actief

Wij dragen onze vriendschapsringen als trouwring. De mijne is later nog "gecustomized" met 2 steentjes. 1 voor de geboorte van elk kind.

7. SDonya

SDonya Niet meer actief

Waarom zou je ook een standaard set moeten nemen? Mijn man en ik hebben nooit trouwringen gekocht. Afgelopen jaar vond ik het toch wel jammer dat ik nooit een ring gekocht had toentertijd... Mijn man geeft er niks om. Daarom besloten dat ik voor mijzelf een mooie 'trouwring' zou kopen. Het lijkt in de vertste verte niet op een trouwring maar zolang ik maar weet waar die voor staat! Ik krijg ook altijd leuke reacties op mijn ring! :) Dus gewoon kopen wat jij mooi vind!!

Marchella vindt dit leuk.
  8. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

Mijn verlovingsring was 25 euro, heb ik zelf uitgezocht en er zit geen steentje op haha.

Mn trouwring zit geen steen op maar de hartslag van mn man is erin gegraveerd. Helemaal witgoud. Mn man heeft er een met mijn hartslag maar dan witgoud met een soort koperkleur.

Gewoon lekker kiezen wat jullie mooi vinden!

Marchella vindt dit leuk.
  9. Sue87

Sue87 Niet meer actief

Dit!

10. Harperhazel

Harperhazel Niet meer actief

Doen wat je zelf mooi vind! Wij dragen beide de trouwring van onze oma's, een simpele geelgouden ring maar met een enorme sentimentele waarde.

11. mamaloe250

mamaloe250 Fanatiek lid

2 aug 2016
    1.149
    722
    113
    Mijn verlovingsring is ongeveer gelijk aan de foto van jou. Gewoon even bij de juwelier binnenlopen, zijn veel vergelijkbare en ik denk dat die wat langer meegaan. Trouwringen hebben wij lang naar gezocht en uiteindelijk een setje gevonden met voor mij steentjes en mijn man zonder. Gewoon uitkiest wat jullie zelf mooi vinden hoor! Jullie dragen het en zien ze elke dag.

12. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Bekijk bijlage 557807 Wij hebben geen trouwringen maar vriendsvhapsringen. Aan het woordje 'trouw' hangt gewoon een prijskaartje. En die vonden we niet eens zo bijzonder.

Wij hebben ringen van edelstaal. Prima kwaliteit. 40 euro voor de set. Tja. Prima toch.

Harperhazel vindt dit leuk.
  13. Marchella

Marchella Niet meer actief

Zulke hebben wij dus ook. Een iets andere uitvoering maar hetzelfde idee.

Imona vindt dit leuk.
  14. bababoe

bababoe Fanatiek lid

11 mrt 2011
    1.801
    775
    113
    Wij hebben ook helemaal geen set. Ik wilde graag witgoud, mijn man uit religieuze overwegingen geen goud maar zilver. Onze ringen lijken ook niet op elkaar, maar wanneer zie je ze nu naast elkaar na je trouwdag? Is hier nog nooit gebeurd :). Ze passen op zich prima bij elkaar hoor, maar het is overduidelijk geen setje. Die van mijn man is wat vierkanter bijvoorbeeld, wat wel goed past bij zijn vrij dikke vingers/handen.

15. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Wij hebben traditionele gladde trouwringen van geelgoud. Ik heb er wel een diamantje in laten zetten. Alles was mogelijk, wat je maar wilde. Je moet doen zoals jij het graag wil. Wat maakt het uit wat een ander ervan vindt? Als jullie het maar mooi vinden, toch?

Ik zou echter wel voor betere kwaliteit gaan dan een ring van €39,-. Ik zou een zwaardere kwaliteit zilver nemen, of witgoud. En ik denk dat een diamantje ook langer mooi blijft dan een zirkonia.

Deel Deze Pagina