Onlineticketshop betrouwbaar?

Discussie in 'De lounge' gestart door PenK, 5 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Wie heeft hier weleens kaarten besteld?

Voor zover ik kan vinden is het een officieel verkoopkanaal. Zij kopen kaarten op en verkopen deze met een, behoorlijke, marge. Toch?!

Heb concertkaarten gevonden die verder uitverkocht zijn. Vandaar dat we dit overwegen.

2. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.264
    25.719
    113
    Ja, ik heb daar ooit kaartjes besteld voor U2. Ging prima en ik kwam gewoon binnen met de bestelde e-tickets, hoewel ik me ook wel even zorgen maakte vantevoren.
    Het enige probleem met dit soort bedrijven is dat ze de kaarten massaal opkopen en met vette winst verkopen. Dus ik ga zelf daar niet meer bestellen. Laatst kaartjes proberen te kopen voor Pearl Jam. Was binnen 7 min uitverkocht. Ik was ‘pas’ na 10 minuten door. Gelukkig had ik al kaartjes in de presale gekocht en wilde ik alleen maar checken of er een extra concert bijkwam, maar anders was het gewoon niet gelukt. Dit soort bedrijven bieden al kaarten aan, nog voordat de voorverkoop begonnen is. Dus best lullig eigenlijk. Maar dat is dus meer een ethisch bezwaar van mijn kant :oops: maar verder kan je daar prima bestellen. Je bent hooguit een stuk duurder uit.

3. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Helemaal met je eens!
    Het is dat ze via ticketmaster bv voor de normale prijs niet meer te koop zijn. Dat is de reden dat ik dit overweeg.
    Via marktplaats durf ik niet aan. Hoor je zulke ‘enge’ verhalen over.
    Dan betaal ik liever wat meer ;)

4. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Als je hier koopt, houd je die mafia praktijken in de hand. Al snap ik best dat mensen het overwegen om hier te kopen wanneer de reguliere verkoop een onmogelijke zaak is. Zelf ben ik lid van de U2 fanclub om makkelijker aan kaarten te komen..

5. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.628
    5.656
    113
    En daarom ben ik blij dat de kaarten van ed sheeran op naam gaan en je dus niet kan doorverkopen op mp of kan inslaan zoals dat soort bedrijven. Wat ik begrijp is dat dit een test is. Hopelijk gaan ze niet altijd doen. Enige nadeel is dat wanneer ik om wat voor reden niet kan het op mijn naam staat.

6. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    En heb je al op ticketswap gekeken?

7. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Nee goede tip
    Ga ik gelijk doen!

8. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Je kunt op ticketswap kijken

Oeps was al gereageerd

9. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    Haha hoor ik hele goede verhalen over en de tickets gaan niet tig x over de kop omdat er maar een beperkte percentage bovenop de originele prijs gevraagd mag wordeb

10. Kukido

Kukido Fanatiek lid

16 jun 2016
    2.365
    2.962
    113

Deel Deze Pagina