mmm wist niet dat het zoveel scheede in ons buurland... voor de geintresseerde; Gelb-Weiss-Rot - Willkommen bei Juwelier-Schmuck.de bedankt voor de reacties! zelf vindi k titanium ook erg mooi maar niet meer kunne vergroten of verkleine vind ik een heel groot nadeel, zeker gezien de reuma die ik in mijn handjes heb
Wij hebben witgouden ringen, ziet er dus hetzelfde uit als zilver maar blijft langer mooi en kan volgens mij ook beter schoongemaakt en opgeknapt worden dan zilver
wij hebben gouden trouwRingen voor 466 Euro. 16 euro over onze budget heen Ze hadden een actie, wie op 9-9-9 ging trouwen of Ringen kocht kreeg 3x9= 27 % korting
wij hebben ook titanium ringen. ze blijven wel erg mooi alleen 1 nadeel mijn trouwring is mij nu te groot moet hem om me middelvinger dragen want hij kan niet kleiner gemaakt worden
Wij hebben witgouden ringen en dat bevalt prima. Helaas waren ze wel erg prijzig. Ik heb een ring van diamonde (net als mijn verlovingsring) met flink wat stenen en mijn man een simpele brede ring mat wit goud van Colom.
Wij hebben roodgoud. We zijn zelf ook niet zo dol op geelgoud, maar roodgoud heeft net iets speciaals, vind ik. Ik geloof dat we er 400 euro voor betaald hebben.
Wij hebben witgouden trouwringen met een rood randje....gehaald bij een turkse juwelier hier in Eindhoven. Scheelde bakken geld.
Daar komen onze trouwringen ook vandaan. Omdat ik geelgoud niet mooi vind hebben wij gekozen voor witgoud. Ze lijken dus zilver.
Even een vraag. Als je trouwringen gaat kopen, betaal je dan pas als je ze gaat ophalen, of bij het bestellen al? (hoop niet dat dit een al te domme vraag is.. )
Wij wilden ook een zilveren, maar hebben het idd toch niet gedaan vanwege eerder kans op slijtage. (geel)Goud vonden we maar niks. Uiteindelijk zijn we uitgekomen bij Zuni: Untitled Document We hebben gekozen voor roodgoud!!! Ik heb een smallere dan mijn man, en bij mij zit er een steentje in.
wij hebben wel gouden ringen, zijn inmiddels 60 jaar oud. Het zijn de verlovingsringen van mijn opa en oma. Die ze later als trouwringen hebben gedragen omdat er geen geld was voor trouwringen. We hebben ze op maat laten maken, glad laten maken en laten poetsen voor totaal 25,00 inclusief graveren. gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk! Zoek een mooie ring die jaren met jou mee kan gaan.
Wij hebben ze ook gehaald bij Italo Design ECHT SUPERZAAK, mooie ringen voor soms wel het helft van het geld en je kan zelfs custommade iets ermee doen.. Wij wilden hele grove 6,5 mm ringen en die waren over over de 1200 euro met een steentje erin (hebben wij iets groter als het standaard gedaan, wij hebben witgouden banden met matgouden banden eroverheen... Die zijn van de serie Sorriso Infinito en dan se SI8...
Wij hebben witgouden ringen met rosé goud en 3 diamantjes erin. Mijn man's ring is helemaal glad. waren 400 euro nog wat kwijt. En gewoon bij de Turkse juwelier gekocht!
We hebben vandaag ringen gekocht. Of eigenlijk besteld, ze komen eerst naar de juwelier, dan gaan we nog een keer passen en daarna worden ze gegraveerd. Het zijn dus stalen ringen geworden, voor de helft mat en de helft glanzend en in die van mij zit een steentje. Helemaal niet duur en we vonden ze allebei mooi. Van het geld wat we besparen (want het was zelfs nog minder dan ons ienimini budgetje) kopen we ook twee ringetjes voor de kinderen. We trouwen tenslotte een beetje met z'n vieren!