hahahahah dat zou ook nog heel goed kunnen Maar ik denk dat het er allebei mee te maken heeft. Je kunt natuurlijk wel een ketting oid doen maar dat is iets wat open kan en dan is de symboliek van het oneindige wel weg.
Wij hebben onze ringen in mijdrecht gehaald bij het juwelen centrum of zo iets. Daar kunnen ze alles maken wat jij wilt (dus ook na maken van een bekent merk bijv.b) Maar dan voor niet al te veel geld. Wij hebben er stalen ringen vandaag en die waren wat duurder omdat ik er 5 diamantjes in wilde hebben en we hebben een randje geel goud aan de ringen zitten. Maar wat duurder is nog niet duur want we waren nu iets van 150 euro kwijt. Had ik ze zonder steentjes dan koste het 75 of 100 euro of zo iets. zal even de site opzoeken. Je kunt daar namelijk ringen kopen van 5000 tot 20 euro.... Ga even zoeken hoor.....
Oh leuk vlinderbloem! Ben benieuwd. MarjanD dat is nog eens handig!! Namaak...maar net echt Klinkt trouwens als supermooie ringen!
Gevonden..... www.juwelencentrum.nl Staat echt mega veel op.... Succes met het uitzoeken van de juiste ringen.
onze trouwringen zijn wit met geel goud. In amstelveen zit een juwelier die 25% korting geeft op alle trouw en verlovingsringen.. dat scheelt dus flink veel geld. juwelier Peereboom is het . En als het goed is kom je hier op een handige site met deze link. Huwelijksidee.nl - Juwelier Horloger Diamantair Peereboom | juwelier | horloger | diamantair | peereboom | huwelijk | idee | trouw | trouwen | kado | trouwbox | trouwkaarten | ideeen
Ja zijn ook echt super mooie ringen....voor weinig. Enne niet dat wij het niet uit konden geven maar wij hechten allebij niet zoveel waarde aan een paar ringen wij gaven dat geld liever ergens anders aan uit op die dag.