Wij hebben ook 2 witgouden ringen van lucardi. Zijn trouwringen en wij waren voor de set 200 euro kwijt. (vrouwenring was nu voor 1 euro ) Wij zijn dan wel niet getrouwd maar dragen zo gewoon zo
Wij hadden 2 eenvoudige maar mooie gouden ringen voor 300,-. Ergens in amersfoort gekocht bij een klein zaakje, maar waar dat was... Ze zijn nu 2,5 jaar later iig nog steeds heel mooi
Ik heb eens informatie aangevraagd en aangezien ik in Purmerend woon (boven Amsterdam), kwamen ze niet aan huis, maar wilden ze eventueel wel ergens in Amsterdam afspreken. Dus ze komen bijna aan huis! Onze trouwplannen staan even in de koelkast, maar ik ben wel bereid om een leuk bedrag eraan uit te geven. Het is een herinnering aan een hele mooie dag en aan onze liefde voor elkaar. Daarbij zal ik hem dragen voor de rest van m`n leven, dan wil ik er wel een knappe ring voor hebben.
Gefeliciteerd!!! Onze ringen zijn witgoud, die van mij heeft 8 diamantjes. We hebben gekozen voor een 'groffe' ring omdat het dan niet zou opvallen als er eens een krasje opkomt (wat wel eens kan gebeuren met een ring die je 50 jaar lang draagt ). Het ontwerp is gebaseerd op een bestaande ring maar met de hand gemaakt en 'geremodelleerd' naar onze smaak en vorm van handen. Ze kosten samen +/- 1400 euro. Wij vonden dat hier niet op bespaard moest worden maar hebben geen vervoer gehuurd en hebben lang gezocht naar een goede/goedkopere fotograaf. Op onze beebiesite kan je een foto bekijken van onze ringen. Lieve groetjes!
dit klopt helemaal, wij hebben ook onze ringen hier besteld (eigen design) en ze komen inderdaad bij je thuis, zodat je rustig op je gemak kan kijken wat je mooi vind... ik ben hier perfect geholpen...
Mijn man en ik hebben onze ringen bij Siebel gekocht. Ze hebben er diverse merken en als je voor een eenvoudig model gaat valt de prijs wel mee. Maar goed, ik weet natuurlijk niet wat jij er aan uit wilt geven. Maar als je voor een eenvoudige set van Desiree gaat (-wit- goude ringen) dan ben je geloof ik iets van 450 euro kwijt. Succes met de zoektocht. En gefeliciteerd natuurlijk!
Tip: Laten maken, is veel goedkoper. Wij hebben onze trouwringen laten maken ergens vlak bij amsterdam bij een juwelier. Ik zal straks even kijken of ik nog hun website kan vinden (kan nu even niet op de naam komen). Hij is ooit wel eens eerder genoemd hier op de site. We waren ongeveer de helft kwijt vergeleken met de "gewone" juwelier en we konden ze precies zo krijgen als we zelf wilden.
Jeetje meiden, wat een hoop reakties...ga het allemaal nakijken en dan weet ik zeker dat we wat zullen vinden. Allemaal heel erg bedankt, erg lief !
Wij hebben onze ringen gekocht in een klein juwelierszaakje in Bloemendaal. Niet schrikken valt best mee. Wij waren 'gevallen' voor titanium-goude ringen. In totaal 350 euro kwijt, ik vind dat best meevallen. Ik heb trouwens wel een kleine maat mannenring genomen, want ik vind diamantjes echt verschrikkelijk. Ik denk dat Lucardi inderdaad ook een goede zaak is om te kijken. Je hebt soms ook hele mooie gouden vriendschapsringen, waar dus geen trouw voor staat en meteen een 1 voor de prijs minder
Onze trouwringen waren een tientje per stuk. Het is gewoon een mooie strakke ronde (duh, rond...) ring van staal. Na zes jaar zijn de graveringen nog net zo helder en ziet hij er precies het zelfde uit als mijn verlovingsring. Die is wat dunner, met diamantjes, en kostte een paar honderd euro. Of misschien kan je via marktplaats een edelsmid bij je in de buurt vinden die mooie ringen kan maken voor een schappelijke prijs
Wij hebben onze ringen gehaald bij een kleine turkse juwelier hier in Dordrecht....we waren nog geen 300,- kwijt en hadden ze binnen een week binnen! En het ise gewoon goede kwaliteit hoor! Niet alleen ringen van 2400,- zijn dat! Wij hebben ringen met witgoud en geelgoud (omdat ik goud draag en mijn man zilver) ik zal wel eens kijken op de bon hoe ze ook alweer heten en van welk merk...want er is een site van waar je ze dacht ook kan bestellen en verkoopadressen kan vinden.
Ook wij hebben hier onze ringen laten maken. We hadden prachtige ringen gezien, maar die waren echt té duur. Zij hadden al een dergelijk model en hebben het zo laten aanpassen dat ze vergelijkbaar werden als die dure. Goede service en bij ons (toen Hilversum) kwamen ze idd gewoon aan huis.
Meiden jullie ook allemaal heel erg bedankt voor het meedenken ! Trouwens allemaal een hele fijne jaarwisseling, op naar een hopelijk voor velen, mooi jaar