trouwringen

Discussie in 'De lounge' gestart door regenboogworst, 27 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lottie

Lottie Actief lid

23 jan 2014
    358
    28
    18
    Limburg
    Mijn man kan zijn ring ook niet om op werk ook monteur.
    Maar hij doet hem als hij op het werk komt af en in zijn beurs en zodra hij op het werk weg gaat doet hij zijn ring weer om.
    Ik zie hem dus nooit zonder ring terwijl hij hem dus grotendeels van de week niet draagt.

Wij hebben dus ook gewoon echte trouwringen uit gekozen.
    Vind het er wel bij horen en vind mijn man zijn trouwring ook ontzettend sexy bij hem staan! :D

2. aora

aora Actief lid

6 sep 2012
    444
    13
    18
    NULL
    NULL
    Je kan er ook voor kiezen dat alleen de vrouw een trouwring draagt. William en Kate (Engelse kroonpaar) doen dat bijvoorbeeld ook.

Ik en mijn man dragen onze trouwring allebei. Trouwen doe je met je hart, je hoofd en je ziel. De ring is een mooi symbool maar is niet het huwelijk. Ik had het ook prima gevonden als hij liever geen ring had gehad.

3. talkingchair

talkingchair Niet meer actief

Wij hebben vriendschapsringen. Deze hadden we nog maar een paar maanden om en hadden best wat gekost voor een vriendschapsring, want ze zijn ook gewoon van goud. Toen we besloten om te gaan trouwen, vonden we het zonde om weer nieuwe ringen te kopen, dus dragen we deze nu als trouwring. Mijn man en ik dragen hem beiden dag en nacht, vindt het vreselijk om m af te doen, voelt zo kaal.

4. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Wij hebben trouwringen. Mijn man draagt hem altijd behalve als hij het voor zijn werk niet mag (militair)

5. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Wij hebben vriendschap ring.. ik vind de prijzen voor trouwringen zo belachelijk. Dat geld geven wij liever aan iets anders uit.

Hebben nu stalen vriendschapringen en ik een steentje. Per toeval de mannen ring gratis. Waren 50 euro kwijt inclusief graveren.

Mijn man draagt hem vaak wel op het werk. Maar soms moet hij af omdat ze buiten of met apparatuur bezig gaan enzo..

6. Drieka

Drieka Niet meer actief

Mijn man kan met zijn werk geen ringen dragen, hij blijft te vaak hangen en dat is gevaarlijk, wij hebben de trouwringen dus laten tatoeëren.

7. fayenne

fayenne Bekend lid

3 sep 2013
    935
    0
    0
    NULL
    Stomme vraag misschien wat is het verschil tussen een trouwring en vriendschap ring ? Wij hebben helaas geen trouw ringen mijn man zijn ring is gestolen en ik draag onze verlovingsring.
    We willen wel ringen maar trouwringen kosten best veel dat scheelt best veel met die vriendschapsringen

8. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Hier was manlief net de grootste voorstander van trouwringen.
    Hij draagt de zijne - net als ik - elke dag. Het is witgoud geworden, dat vonden we beiden het mooiste.

Ik doe de mijne 's nachts af omdat ik al mijn juwelen afdoe, hij slaapt ermee.

Eventueel denken aan iets anders als herinnering. De ring bijvoorbeeld aan een ketting rond zijn nek. Of bijvoorbeeld een horloge in plaats van een ring?

Ik ben hier wel de enige van ons twee met een verlovingsring. 1 ring vond hij wel voldoende voor zichzelf.

9. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Een vriendschapring is een ring die de vriendschap symboliseert..

Omdat het woordje trouw er niet voor staat scheelt het heeeeeeeeel veel geld:D.

Als ik exact deze ring als trouw ring wou waren we voor alleen mijn ring 2300 euro verder.. die van mijn man was dan 1800 plus nog graveren. . Ik kwam mijn ring exact tegen op een trouwringen website. . Voor dat geld.. ongelovelijk. .

10. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Mijn man draagt zijn trouwring elke dag. Doet hem alleen af als het echt moet. Mijn vader ook. En mijn opa ook. Sterker nog.. Ik ken alleen maar mannen die hun trouwring gewoon wel dragen.

11. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    4000 euro samen had ik er ook niet aan uitgegeven.

Wij hadden eigenlijk geen budget in gedachten toen we gingen kijken bij de juwelier, maar wilden ook niet te hard overdrijven.

Uiteindelijk waren de 2 ringen tesamen met gravure 1700 euro. Dat vonden we best redelijk voor iets dat we hopelijk de rest van ons leven dragen.

In mijn ring zit 1 steentje.

12. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Hier precies zo! :D Ik doe ze ook 's nachts af en mijn man slaapt er gewoon mee. En ik heb inderdaad ook een verlovingsring en hij niet. En ook nog witgoud. Vonden we ook het mooiste. Het enige verschil is dat zijn ring mat is en de mijne glanzend.

13. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik zou zeker een trouwring doen als je gaat trouwen, gewoon wat vaker af.

14. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Wij hebben trouwringen (met bijpassende verlovingsring: zie plaatje). Man draagt dezelfde trouwring maar in een bredere versie

Bijgevoegde bestanden:

15. Chocolat

Chocolat Niet meer actief

Wij hebben trouwringen, maar mijn man heeft de trouwring aan zijn ketting hangen i.v.m. zijn werk.

16. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Wij hebben trouwringen van staal met een klein randje goud. Mijn ring heeft 2 kleine briljantjes.

Wij zijn beide niet zo van de sieraden en hadden dus geen zin om er een kapitaal aan uit te geven (zijn sowieso redelijk budget getrouwd). We dragen onze ringen wel beide iedere dag (ik doe 'm alleen af als ik taarten maak of als ik in huis aan het klussen/verven ben). Man draagt 'm ook altijd.

17. Allesofniets

Allesofniets Niet meer actief

Aangezien ik onze vriendschapsringen (2x) ben kwijtgeraakt. Hebben we geen trouwringen gedaan.. Per toeval zal ik toen op een Chinese site 2 ringen nog geen €5,- totaal. Die hebben we wel om..

Man draagt alle 3 de ringen elke dag.. Ik 1tje😁

Overigens hebben wij trouw tattoos

18. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Trouwringen gemaakt van oud goud, geërfd van mijn overleden opa en nog wat familie goud van mijn man. De binnenkant van onze ringen zijn geel goud (het geërfde goud) en de buitenkant wit goud, dit goud hebben we zelf gekocht. Ik heb een diamant erin verwerkt, niet geërfd. Achteraf zou ik de steen kleiner hebben gedaan blijf namelijk overal achter haken. Al is ie wel mooi <3

Wij wilde eerst ook niet teveel poes pas totdat we ons besefte dat we deze ringen nog wel even zouden dragen. Dus toen wilde we mooie ringen. We hebben ze zelf ontworpen en dus laten maken.
    We iets van 2000 euro kwijt geloof ik. Mijn ring was wel wat duurder maar dat komt door de steen.

Deel Deze Pagina