Wij gaan in augustus trouwen en we zijn eigenlijk nog op zoek naar een trouwshoot locatie... Hier in de buurt word vooral gebruik gemaakt van Vijversburg in tytjerk... Nou dit vind ik dus zoooo'n foute locatie, met die houten bruggetjes die je ziet op elke trouwfoto die je bekijkt van je familie/vrienden. Hebben jullie misschien tips om iets origineels te vinden? Wie kent er toevallig een mooie foto locatie binnen 20 minuten rijden vanuit Bergum?? Wat voor soort locatie hebben jullie gebruikt? (Kerk/fabriek/natuurgebied?) Ik zag een mooie kerk in bolsward, de broerkerk geloof ik. Maar deze is maar liefst 40 min rijden! Maar zoooo mooi!!! Past niet in ons draaiboek Bedankt
Wij gaan in mei trouwen en doen de shoot in oranjewoud, de overtuin, maar valt net niet binnen je 20 minuten. Ook zijn we nog opzoek naar een binnen locatie voor als het gaat regenen. Dus lees even met je mee.
Broerekerk is inderdaad erg mooi! Bijzonder zo groot en leeg. Misschien de alde Feanen? Het rijsterbos en de andere bossen in Gaasterland zijn ook heel erg mooi, maar te ver rijden als Bolsward al te ver is ben ik bang.
De orchideeën hoeve in luttelgeest zijn wij geweest Oranjewoud hebben wij bewust niet gedaan omdat daar ook iedereen gaat die wij kennen en dus een deel van onze vrienden allemaal zelfde fotos hebben met alleen ander bruidspaar
Wij dus net anders om. Wel een paar die de shoot in luttelgeest hadden of kuinre bos. Maar nog niemand die het in oranjewoud heeft gedaan. Hier worden idd veel fotoshoot gedaan maar wij komen van oorsprong niet uit de gemeente Heerenveen en onze fotograaf ook niet maar uit Oost en Weststellingwerf. Omdat het bos voor ons en de fotograaf "onbekend" is zien we vast andere plekjes dan degene die er elke week een shoot doet Kom idd vaak dezelfde foto's tegen maar dan met ander bruidspaar, maar voor ons is het wel uniek en wij doen het ook daar omdat we in Tjaarda het borrelen en buffet hebben.
Wauw, dat ziet er prachtig uit op de website! Alleen inderdaad helaas te ver weg. Het rijsterbos is inderdaad wat te ver weg, en de alde feanen ziet er heel waterig uit haha. Maar dat is wel even een bezoekje waard van te voren! Ach dit ziet er ook weer prachtig uit! Ook weer net te ver weg. Ik baal er wel van hoor! Alle mooie plekjes zijn te ver rijden om in ons draaiboek te passen. Zelf hadden we de kruidhof gezien, daar gaan we van te voren ook nog even kijken of dat een mooi plekje is. Tis wel moeilijk hoor een mooie locatie uitzoeken
Misschien net iets te ver (?), maar de Dekema State in Jelsum is ook een mooie lokatie voor foto's. En daar vlakbij ligt ook nog een mooi kerkje.