Oké....ik wil voor mijn dochtertje iets kopen wat ik een keer ergens gezien heb. Maar weet niet hoe t heet en t is moeilijk te omschrijven dus krijg t ook niet via google gevonden. Ik hoop dat door mijn (onduidelijke) omschrijving iemand hier weet wat ik bedoel: Een hele hoop houten staafjes / paaltjes. Ongeveer 5 a 6 cm hoog, de bovenkant is een klein bolletje. Ze zijn in allemaal verschillende kleuren. Deze kan je op een houten plank zetten in kleine 'kuiltjes'. Het is vooral dus om lekker te ordenen. Wie o wie weet t?
Je hebt vast al gegoogled, maar er zijn heel veel sites die heel veel houten speelgoed aanbieden, zoals Leerzaam speelgoed 2 | De Schobbejak Houten Speelgoed Misschien kun je 't daar vinden...? Heb zelf overigens geen idee wat je bedoelt, dus ben erg benieuwd
Ik kan me indenken wat je bedoelt, maar weet niet waar het te koop is. Dit is wel wat anders, maar misschien ook leuk! Wonderworld geo vormen sorteren | Leerzaam speelgoed | De Schobbejak Houten Speelgoed
Gevonden....na heeeeel veel zoeken http://www.dekvankinderen.nl/shop/advanced_search_result.php?keywords=honderdbord&search_in_description=1&x=7&y=14 Nu zoek ik alleen ook nog kleinere houten plankjes; dit is zo'n groot veld. Maar die kan ik echt niet vinden.... Wel een investering, maar ik denk dat beide dochters t erg leuk vinden en dat t nog een tijd meekan.