Hoi dames, Mijn nod was officieel afgelopen donderdag. Vrijdag positieve test met heel geconcentreerde urine, vanmorgen wassen die minder geconcentreerd maar toch iets donkerder. Net rond de klok van 6 ging ik naar de wc en toen bij het afvegen een rood spoor. Het bloed wassen vers want was helder rood. Mijn man heeft net een test gehaald voor morgenvroeg. Maar wat kan ik doen ? Wat moet ik denken? Heb vannacht nog gedroomd dat ik een miskraam kreeg. Tips aub Xxx
Een veeg bloed betekend zeker niet dat je een miskraam krijgt. Zolang het bij een veeg blijft kan t van alles zijn. Gefeliciteerd. Hopelijk een mooie plakbeeb!
Bloed kan komen door een miskraam maar dat hoeft niet.. Heb je ook pijn/krampen? Testen blijven doen heeft niet heel veel zin, want die kunnen nog best lang goed positief blijven terwijl het toch mis is (was bij mij zo). Ik hoop op het beste voor je!
Wat een hel dat afwachten! Heb net een test gedaan en hij loopt wel nog op ! Dit was na een halve minuut ! Wel nog steeds bij het afvegen een spoor bloed. Minder als gisteren dat wel!