Hoi dames, Ik heb misschien een heel gek vraagje. Maar ik wilde morgen biefstuk met truffelsaus en kastanje champignons maken, maar nu twijfel ik of ik die truffelsaus mag. Het is zo een potje gemengd met champignons. Weet iemand of je dit wel mag? Champignons was geen probleem toch? Goh ik ga overal aan twijfelen.
Naar mijn idee mag je dit gewoon eten, mits je de biefstuk goed doorbakt natuurlijk Edit: download anders de Zwanger&Zo app. Kun je heel veel producten in opzoeken en dan staat er direct een uitleg bij waarom je een bepaald iets niet mag eten/drinken. Erg handig
Ja de biefstuk doorbakken maar de truffel wist ik dus niet omdat truffel een vorm van paddestoel en weet niet of alles mag vandaar. Kon er nergens iets over terug lezen waarschijnlijk omdat het niet vaak voorkomt. Dank je wel voor de app die ga ik downloaden.
Champignons is geen probleem hoor! Biefstuk door gebakken kan je gewoon eten, al vind ik het niet te eten haha
Truffel is geen probleem! Ik hou van truffel, wit, zwart, geraspt of heel. Ik hou bijna net zo veel van truffel als van mn man😜 Maar ik had het dus ook gevraagd, en het is geen probleem. Lekker eten dus!
Biefstuk doorbakken vind ik persoonlijk niet zo lekker. Dan is het net een schoenzool. De rest mag je wel gewoon eten. Klinkt trouwens erg goed. Ik mis het echt een lekker stukje biefstuk.