Bellen of niet?

Discussie in 'De lounge' gestart door Talvi, 24 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Talvi

Talvi Niet meer actief

Ik heb maandag gesolliciteerd bij een winkel. De eigenaar heeft gezegd dat hij mij zou bellen of ik ben aangenomen of niet. Ik heb nu nog steeds niks gehoord dus ik zat te denken om zelf te bellen. Staat dit ongeduldig of juist geïnteresseerd? De eigenaar heeft een aantal winkels en niet genoeg personeel dus hij heeft het druk. Zal ik vandaag aan het einde van de dag bellen of moet ik wachten tot hij belt?

2. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.190
    113
    Ik vind dit nogal kort dag eerlijk gezegt. Ik zou pas na 2 weken gaan nabellen

3. Linda1984

Linda1984 Niet meer actief

Ik zou ook nog even geduld hebben. Ook ik zou pas na 2 weken zelf contact opnemen. Zoals je zegt: het is een eigenaar van een aantal winkels; hij zal het druk zat hebben en misschien nog wel gesprekken met andere mensen hebben.

4. Marieke4mei

Marieke4mei Niet meer actief

Ik zou maandag aan het einde van de dag bellen.

5. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik zou nu ook nog niet bellen, maar ook geen twee weken wachten. Heeft 'ie niet gezegd wanneer hij (ongeveer) zou bellen? Anders zou ik denk ik maandag bellen, dan heeft 'ie een week de tijd gehad, dat zou voldoende moeten zijn.

6. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    2weken wachten vind ik ook te lang. Ik zou ook maandag gaan bellen.

7. Najatt

Najatt Actief lid

8 nov 2012
    334
    0
    16
    NULL
    NULL
    Inderdaad nog even wachten tot na het weekend.

8. springxsummer

springxsummer Niet meer actief

Mee eens ff wachten nog :)
    Hopelijk word je aangenomen :)

9. Talvi

Talvi Niet meer actief

Het zit dus zo: via een kennis hoorde ik dat hij met spoed personeel zoekt. Ik ben meteen langsgegaan, we hebben een kort gesprekje gehad en ik heb mijn cv achtergelaten. Hij zei dit tegen mij: 'Ik zal serieus naar je cv kijken. Op dinsdag maak ik de roosters en ik zal kijken of je ergens tussen past. Ik beloof dat ik je zal bellen'. Vandaar dat ik twijfel. Ik wilde zelf morgenmiddag pas bellen of idd na het weekend. Mijn vriend zegt dat ik niet te lang moet wachten. Dit ben ik met hem eens maar ik wil niet opdringerig overkomen..

10. Najatt

Najatt Actief lid

8 nov 2012
    334
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wacht anders nog even af tot morgen(middag). Misschien dat hij je vandaag nog belt en er gisteren niet meer aan toe is gekomen...

11. mimi83

mimi83 Niet meer actief

vrijdag einde middag of maandag pas bellen .

Deel Deze Pagina