Wol vindt gewoon wasmiddel op een gewoon programma niet zo fijn hoor . En al helemaal geen wasverzachter. Je kunt beter wolwasmiddel en wolprogramma gebruiken.
Ik had ook last van stinkende was. Bij mij was mijn sportkleding de boosdoener. Zweet krijg je er moeilijk uit. Nu doe ik er altijd "HG voor stinkende sportkleding" bij, in het bolletje met normale wasmiddel. De HG verwijdert de zweetbacteriën of iets dergelijks. Het gaat in ieder geval om dat je het zweet ermee aanpakt! En nu heb ik nergens meer last van! Maar ik zou eerst azijn proberen als ik jou was, HG kost namelijk 5 euro
Ik heb een plantenspuit met azijn. Hier spray ik de okselgebieden van de sportkleding mee in voor het wassen. En soms als er ergens een nare lucht in is blijven zitten. Even 5 minuten laten intrekken en dan wassen, werkt prima!
Hoe werkt dat af en toe je machine laten draaien met azijn? Hoeveel azijn moet erin? En welke soort azijn?
Heb geen idee wat de machine precies doet behalve wassen maar er zit een 'vlekkenprogramma' en je kunt aangeven om wat voor soort vlek het gaat. De wasmachine past temperatuur, weektijd, draaisnelheid aan aan de vlek. ideaal met kinderen. Werkt best goed, bijna alle vlekken zijn er uit na het wassen. Dat was niet met mijn oude wasmachine.