ze tijgert!!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door kiddie, 6 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiddie

kiddie Niet meer actief

Hehe heeft even geduurd ;)

het gaat nog niet van harte, ze mekkert er de hele tijd bij.. Is dat bij jullie kindjes ook zo? Misschien heeft ze nog net te weinig kracht. Het is hooguit 2 meter per dag ;)

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ach ze komt ergens! :D

Dat mekkeren is - denk ik - eerder frustratie dan ongenoegen. Want als ze het niet zou willen, zou ze het vast niet doen.

Maar uh... super! Gefeliciteerd met de eerste mobiliteit! Tijd om kastjes te gaan beveiligen ;)

3. adi

adi Niet meer actief

SUPER!!!!

Dat mekkeren gaat vanzelf over als ze de smaak te pakken krijgt, en als ze beseft wat voor mogelijkheden ze nu allemaal heeft om te spelen ;)

4. kiddie

kiddie Niet meer actief

Ok, zon vermoeden had ik al.. Als ik haar wat aanmoedigde ging het beter. Hah veel gesteun en gekreun erbij.. Prachtig.

Ja de kastjes, het wordt tijd!

5. Yukl

Yukl Niet meer actief

Nu ze eenmaal bezig is, wordt ze er vast heel snel behendig in :D En dan is het mekkeren hopelijk snel over (tenzij ze de smaak zo te pakken heeft dat ze nu ook direct wil kunnen lopen ;)).

6. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Joepie!!!!

Geef haar een paar weken dan kan ze veel sneller of zoals Julia...ineens billenschuiven

7. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Ging hier vrij snel over in kruipen, en nu zelfs in optrekken/duwen!!
    Als ze eenmaal iets doorhebben gaat het snel ;):D

8. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Ja wat goed! :D

En dat mekkeren: hier was dat ook heel erg. Was pure frustratie. Na een maandje ging hij kruipen en was het gemekker over.

Deel Deze Pagina