Hehe heeft even geduurd het gaat nog niet van harte, ze mekkert er de hele tijd bij.. Is dat bij jullie kindjes ook zo? Misschien heeft ze nog net te weinig kracht. Het is hooguit 2 meter per dag
Ach ze komt ergens! Dat mekkeren is - denk ik - eerder frustratie dan ongenoegen. Want als ze het niet zou willen, zou ze het vast niet doen. Maar uh... super! Gefeliciteerd met de eerste mobiliteit! Tijd om kastjes te gaan beveiligen
SUPER!!!! Dat mekkeren gaat vanzelf over als ze de smaak te pakken krijgt, en als ze beseft wat voor mogelijkheden ze nu allemaal heeft om te spelen
Ok, zon vermoeden had ik al.. Als ik haar wat aanmoedigde ging het beter. Hah veel gesteun en gekreun erbij.. Prachtig. Ja de kastjes, het wordt tijd!
Nu ze eenmaal bezig is, wordt ze er vast heel snel behendig in En dan is het mekkeren hopelijk snel over (tenzij ze de smaak zo te pakken heeft dat ze nu ook direct wil kunnen lopen ).
Ging hier vrij snel over in kruipen, en nu zelfs in optrekken/duwen!! Als ze eenmaal iets doorhebben gaat het snel
Ja wat goed! En dat mekkeren: hier was dat ook heel erg. Was pure frustratie. Na een maandje ging hij kruipen en was het gemekker over.