Hallo dames. De herfst is verschrikkelijk genoeg in aantocht... om over de winter nog maar niet na te denken Aangezien ik het altijd koud heb en het op mijn werk ook nog eens super koud is doordat de ruimte meestal tegen de middag pas is verwarmd ben ik opzoek naar goede warme truien en vesten. Tegenwoordig zijn de meeste truien leuk voor het oog (tjah anders valt het niet binnen de moderegels ) maar hardstikke dun. Of je denkt een leuke trui te hebben gevonden is die zo statisch (dus syntetisch?) als de pest waardoor mijn haren overeind staan en ik het over mijn lijf koud heb maar onder mijn oksels 5 liter zweet. (Ik zweet juist veel als ik het koud heb i.p.v. als ik het warm heb) DUS... wie weet waar ik lekkere dikke warme wintertruien/vesten kan vinden voor een redelijke prijs? Heb nogal een beperkt budget Oja, ik werk als telefoniste/receptioniste. Ik hoef niet in een mantelpakje te zitten maar het moet wel netjes ogen. Dus geen hoodies of sweatvesten
Kijk eens op wehkamp of zalando, truien zijn daar best 'goedkoop' en ik moet zeggen dat m&s mode de laatste tijd ook erg leuke kleding heeft voor een leuk prijsje. Ik weet alleen niet wat ze nu hebben als wintercollectie.
Weet je toevallig of die ook warm zijn? Is misschien een stomme vraag haha maar het probleem is dat tegenwoordig de truien heel dun zijn. Ik heb veel truien in mijn kast maar dat zijn meer voor dit weer. Wanneer het echt winter word dan zijn ze veel te koud.
ik lees mee, ik ben koukleum eerste klas en zeer kritisch naar truien! Heb trouwens ook een heleboel dunne coltruitjes (bijna dun tshirtstof) die ik vaak onder andere kleding draag. Heerlijk als je snel last hebt van je nek! (misschien een tip)
Vroeger had je van die kabeltruien die zaten echt heerlijk. Heb even snel op gegoogled, maar zien er niet echt heel erg dik uit. Wel kwam ik op markplaats dikke truien tegen...
Bij superstar heb je naar mijn mening wel truien en vesten wat jij zoekt. Alleen wel iets prijziger dus mis als er uitverkoop is. En bij miss Etam? Niet duur maar weet niet wat hun collectie is nu.
Ik heb 2x een thermohemd geprobeerd van de Action maar heel raar model en het zat heel raar. Kroop de hele tijd omhoog en de mouwen waren te kort. Of dat ligt aan de kwaliteit omdat het van de Action is Misschien eens eentje van een ander merk proberen. De folders eens in de gaten houden voor de aanbiedingen.
die van C&A vallen mij tot nu toe mee, heb er net 1 vest online besteld was mooi dik maar in de winkel niet meer de juiste maat
Ik draag ook thermohemdjes. Maar wel wat duurdere dan die van de Action. Van Odlo heb je hele goede, wel prijzig maar ze zijn heel dun, past makkelijk onder een andere trui. Nadeel is dat de hals wat hoog zit vind ik.
Dan toch maar voor de kwalitatief wat betere kijken Dat ze dun is heel fijn want dan zou ik het onder mijn bestaande kleding kunnen dragen i.p.v. allemaal nieuwe kleren kopen. Hoge hals is geen probleem want ik draag iedere sjaaltjes in de winter dus die hals word wel verbloemd. Doet een thermotruitje echt zoveel qua warmte?
Ik ben ook zo'n koukleum en heb nog nooit aan thermohemdjes gedacht. Blond he... Werken die echt joh? qua warme truien: wol is lekker warm, en van die dikke kabelvesten vind ik ook heerlijk warm
Ga ook eens voor lagen: hempje, shirt (met lange mouwen) en dan trui. Kun je per trui bekijken of je genoeg hebt aan een hempje eronder of dat alleen een shirt genoeg is, of juist beide. Lagen werkt veel beter tegen de kou dan alleen een (dikke) trui, want daar komt altijd kou doorheen.
Ik heb toevallig vd week een paar echt warme truien bij hm.online besteld. Verder draag ik graag dunne truien met dikke vesten erover. Heb een aantal wollen vesten van c&a en twee van esprit
Ik heb vd week een heerlijk kabeltrui/jurk gekocht. Het is een langer model tot net boven de knie echt heerlijk om aan te doen met een legging eronder. Heb hem bij de bristol gekocht.
Ik vind het altijd wel fijn om een aantal lagen over elkaar te dragen, dan krijg ik het warmer dan met een dik vest.
Ik ben helaas allergisch voor wol, krijg er hele dikke ogen van, dus ik draag toch voornamelijk hoodies enzo, maar ik heb dan ook geen werk buitenshuis