Hallo dames. De herfst is verschrikkelijk genoeg in aantocht... om over de winter nog maar niet na te denken Aangezien ik het altijd koud heb en het op mijn werk ook nog eens super koud is doordat de ruimte meestal tegen de middag pas is verwarmd ben ik opzoek naar goede warme truien en vesten. Tegenwoordig zijn de meeste truien leuk voor het oog (tjah anders valt het niet binnen de moderegels ) maar hardstikke dun. Of je denkt een leuke trui te hebben gevonden is die zo statisch (dus syntetisch?) als de pest waardoor mijn haren overeind staan en ik het over mijn lijf koud heb maar onder mijn oksels 5 liter zweet. (Ik zweet juist veel als ik het koud heb i.p.v. als ik het warm heb) DUS... wie weet waar ik lekkere dikke warme wintertruien/vesten kan vinden voor een redelijke prijs? Heb nogal een beperkt budget Oja, ik werk als telefoniste/receptioniste. Ik hoef niet in een mantelpakje te zitten maar het moet wel netjes ogen. Dus geen hoodies of sweatvesten
Kijk eens op wehkamp of zalando, truien zijn daar best 'goedkoop' en ik moet zeggen dat m&s mode de laatste tijd ook erg leuke kleding heeft voor een leuk prijsje. Ik weet alleen niet wat ze nu hebben als wintercollectie.
Weet je toevallig of die ook warm zijn? Is misschien een stomme vraag haha maar het probleem is dat tegenwoordig de truien heel dun zijn. Ik heb veel truien in mijn kast maar dat zijn meer voor dit weer. Wanneer het echt winter word dan zijn ze veel te koud.
ik lees mee, ik ben koukleum eerste klas en zeer kritisch naar truien! Heb trouwens ook een heleboel dunne coltruitjes (bijna dun tshirtstof) die ik vaak onder andere kleding draag. Heerlijk als je snel last hebt van je nek! (misschien een tip)
Vroeger had je van die kabeltruien die zaten echt heerlijk. Heb even snel op gegoogled, maar zien er niet echt heel erg dik uit. Wel kwam ik op markplaats dikke truien tegen...