Hemd onder top/shirt? Ik draag truien/vesten van ragwear, maar dat moet net je stijl zijn. Ik slaag ook vaak goed bij about you.
Ik koop bijna alles bij de cotton club! Nadeel bij de truien vind ik vaak dat er wol in zit, dan word ik gek van de jeuk.
Ik kende die winkel niet tot ik er laatst bij jel.nl een geweldige blouse van zag en die heb aangeschaft
Ik zou geen wol kiezen dat gedoe met apart wassen niks voor mij. Mijn onderkleding zijn "craft" zweethemdjes in het wit of zwart en daar een katoenen trui of gewatteerd overhemd overheen. Een hoody draag hem wel met onder shirt, niks is zo vervelend als mannen die een blote vrouwen buik zien.
Oh Lord truien, heerlijk! Liefst lekker oversized met een skinny jeans en Chelsea boots of sneakers. Misschien kun je wel voor effen truien gaan die wat opgeleukt zijn doordat het bijvoorbeeld mooie knopen bij de mouw of hals heeft? Trui met een pied-de-poule print? Een mooie ruit als je daarvan houdt? Of je pakt er zelf een mooie statement ketting of broche bij!
Nog 1 tip van mij als je net zoals ik geen zin hebt om alles apart te wassen: schaf niet te dure exemplaren aan want als je alles op bont 40 doet gaat het redelijk snel rullen. Dat vind ik zelf niet erg als ik toch thuis ben en tussen de kleine kinderen zit waarbij je altijd wel ondergesnotterd of -gespuugd wordt. De wat duurdere knits die ik wél apart was, zijn vaak ook de exemplaren die ik vaak al ergens overheen doe en sowieso minder vaak een wasbeurt nodig hebben.
Door dit topic zit er nu meer dan 300 euro aan kleding in mijn online winkelmandje…. En ik wilde even niets meer kopen
Volgende week is het Elle shopping weekend. Met vaak 20% korting. https://www.elle.com/nl/mode/a37373697/elle-smart-shopping-day-night-merken/?utm_source=google.com&utm_medium=CPC&utm_campaign=ESS1xVASEA&gclid=Cj0KCQjwj7CZBhDHARIsAPPWv3dFoAHXc8sbvCvI16n0enIouzyyE99-ToUgDvef31gjUe_aBFLj-dEaAne2EALw_wcB