Pff loop nu al dagen te dubben wat ik zal doen. Of weight watchers online doen of weight watchers alleen met de boodschappen gids doen, en zo dus de punten tellen? Aan de ene kant denk ik, ik kan het wel alleen met het boekje doen, is hetzelfde als op de site. Aan de andere kant denk ik misschien kan ik online meer zoals als er een product niet in het boekje staat dan zit ik al aan. Op de site kan je die berekenen maar in het boekje niet toch? Maar ja om daar dan weer lid voor te worden hmzzzzz...... Wie heeft ervaring met weight watchers online of alleen boekje en kan mij vertellen hoe het bevalt?? Of wat misschien beter is?
Ik vraag me nu af wat je het allerbeste kan doen, omdat je soms toch iets hebt wat misschien niet in het boekje staat. Ik vraag me af hoe anderen dat oplossen die wel alleen via het boekje werken. Ik ben dus aan het afwegen wat ik nu het beste kan doen.....Ook omdat ik soms een dag onderweg ben, dan moet ik ook even zien wat dan het handigst is om te doen snap je.... ik zie dat het bij jou super werkt weight watchers. Mag ik vragen hoe lang je er over gedaan hebt?
Ik heb even naar je topic van afgelopen vrijdag gekeken en ze komen vrijwel overéén Graag daar verder je vragen stellen zodat we dubbele topics gaan voorkomen. Deze gaat dicht. Kwebbel