Trump aanhangers dringen het Capitool binnen

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Syane, 6 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Felice

Felice VIP lid

22 apr 2009
    7.510
    8.437
    113
    Nou, ben benieuwd hoe het afloopt. Impeachment ... Wel/niet?

Hij zal er de 20e in elk geval niet bij zijn.
    Walgelijke vent :|

2. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.965
    15.008
    113
    Ik moest gelijk aan een vriend van ons denken. Jongen met een gouden hart, harde werker maar zoooo f. naief en dat brengt m al jaren in de meest tropische vormen van ellende. En die oogjes gaan ook niet open...Weet je ik vind die foto wel cute eigenlijk. Hij krijgt er alleen wel heeeel veel problemen mee. Als ouder zou ik allicht spontaan mn afstandbediening kapot bijten, je zou je kind daar maar voorbij zien lopen...:eek:

Ander nieuws: zit CNN te kijken en de twitter van trump is geblockt, permanent...Kennelijk is hij weer over de grens gegaan en was de 12 tijdelijke block niet voldoende waarschuwing. :roflmao:

Capitol heeft uit respect voor de slachtoffers vlag half stok, witte huis vertikt t.

Hopelijk zijn de codes van de nukes al veranderd...:eek:

3. HappyRabbits

HappyRabbits Fanatiek lid

20 jan 2014
    4.891
    4.387
    113
    Twitter is voor altijd afgesloten voor Trump. Volgens mij hield hij op deze wijze contact met zijn achterban en communiceerde hij met deze groep. Vraag is nu: hoe gaat Trump deze mensen nu bereiken?
    Maar ik moet nu ook denken aan al die mensen (ook hier) die het censuur vinden ala berichten worden verwijderd of accounts worden afgesloten. Vinden zij nu ook dat Trump monddood is gemaakt en dat zijn vrijheid van meningsuiting wordt aangetast? Zie ook de # 1984ishere.
    Ik ben zelf heel blij dat deze man nu een kanaal naar ‘zijn mensen’ mist, maar hij zal ongetwijfeld iets anders verzinnen. We/ze zijn nog niet van hem af helaas.

Vaasje vindt dit leuk.
  4. HappyRabbits

HappyRabbits Fanatiek lid

20 jan 2014
    4.891
    4.387
    113
    Nou, daar gaan we al: Trump heeft natuurlijk alle middelen om gewoon zelf een nieuw platform op te richten...
    https://nos.nl/l/2363749

5. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.191
    10.793
    113
    #65 MadeInUSA, 10 jan 2021
    Laatst bewerkt: 10 jan 2021
    Je breekt met geweld het gebouw van de nationale regering binnen en trekt daar al vernielend rond, met als doel om je parlement en senaat de stuipen op het lijf te jagen en het democratisch proces te verstoren. En je komt weg met een laffe aanklacht over het zich toegang verschaffen tot een niet-publiek gebouw. Wat een aanfluiting.

6. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Ik vind het echt verschrikkelijk. Die man heeft de US in 1 klap 150 jaar terug in de tijd gegooid. En die heeft dan de nucleaire codes op zak. o_O En dan nog blaten dat het de "best first term presidency in the history of presidents". Dan heb je ze echt niet op een rijtje.

Over het verhaal van het intrekken van zijn Twitter e.d. De halve wereld spreekt schande en beperking van vrijheid van meningsuiting. Ik ben het daar echt totaal niet mee eens. Als je kind zich op sociale media niet gedraagt, zich met cyber pesten bezig houdt, andere kinderen/mensen pest en dat samen met een groep doet dan mag ik hopen dat ouders ingrijpen en hen de mogelijkheid ontnemen om verder op sociale media zich te profileren. Mijn dochter wel. Als ik merk dat zij dat doet dan neem ik het allemaal af. Vrijheid van meningsuiting is "ik vind deze persoon niet zo aardig" of. "Ik ben het niet eens met "dit-en-dat". En dat is prima.
    Het is van een totaal andere orde als je oproept om een persoon aan te vallen, online elkaar aanmoedigt en dat die aanmoediging leidt tot cyberpesten. De hele wereld zal schande spreken.

Wat de tech bedrijven hebben gedaan is dat zij zich als ouders hebben gedragen. Blijkbaar kan het kind niet volwassen en verantwoordelijk omgaan met de sociale media.

Vrijheid van meningsuiting is 1 ding... Oproepen om iemand te pesten Onder het mom vrijheid van meningsuiting is een ander. En dan heb je het niet begrepen.

Ik vind het een prima plan dat de man van de sociale media af is. Had 4 jaar geleden moeten gebeuren!

Liekje81, Mar76, Syane en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. YaelStone

YaelStone Fanatiek lid

5 aug 2019
    2.442
    4.368
    113
    Wat “makkelijk” om naar 1984 te verwijzen. Mensen vergeten volgens mij dat Trump een leidende functie heeft als president van Amerika. Wat hij doet is niet leiden, maar verdeeldheid zaaien, mensen tot geweld opzetten. Als regeringsleider van een democratie moet dat gewoon niet kunnen. Daar moet je boven kunnen staan. Trump zijn eigen mensen kunnen hem dat blijkbaar niet aan zijn verstand brengen, dus dan moet het maar via de platformen waarop hij op een vreselijk kinderachtige manier zijn mening uit.

Deel Deze Pagina