Inderdaad Ik schrik ervan hoeveel mensen deze man als president willen. vandaag een zogenaamde ingezonden brief over een azc waar vluchtelingen zeggen dat ze het land overnemen. In die 'ingezonden' brief staat een rood streepje onder een woord, omdat deze verkeerd geschreven is. Bij een ingezonden brief is dit streepje bij de ontvanger niet zichtbaar. dus hoezo een ingezonden brief. De tweet over Pechtold vind ik ook misselijkmakend. Ongelooflijk hoe er stemmen worden geworven door die man.
Je opmerking is bijna grappig. Als je mij zou kennen, dan snap je waarom. Ik zou nooit op die man stemmen, stem nml. altijd links.
Tsja, dat maakt het wel extra duidelijk he, dat hij vooral populistisch is, want zijn sociaal "beleid" (tussen aanhalingstekens, want alles kost geld, niets brengt geld op, beetje moeilijk uitvoerbaar) is nogal bijzonder voor een voormalig VVD-er.
Hij zegt het ene, maar doet het andere. De zorg De PVV beloofde dat de zorg beter en betaalbaar zou worden en ouderen meer rechten en voorzieningen zouden krijgen. In werkelijkheid stemde de fractie in de Tweede Kamer voor hogere eigen bijdragen voor bezuiniging op het persoonsgebonden budget voor bezuinigingen op de begeleiding van ouderen in de dagopvang met een IQ boven de 70 De PVV zegt tegen de marktwerking in de zorg te zijn, maar stemde voor particuliere investeringen in ziekenhuizen voor winstuitkeringen in ziekenhuizen voor betaalde voorrangszorg via SOS-artsen tegen een meer inkomensafhankelijke premie tegen maatregelen om wachtlijsten in de jeugdzorg te verminderen tegen het in stand houden van het wettelijk recht op jeugdzorg tegen een passende indicatiestelling voor AWBZ-verzekerden, waardoor meervoudig gehandicapten en mensen met een intensieve zorgvraag nu geen gebruik kunnen maken van een pgb https://sdproducties.wordpress.com/2015/12/23/wat-beloofde-en-hoe-stemde-de-pvv/