Iemand ervaring met de trunki koffer? De inhoud, de handigheid? Twijfel om deze aan te schaffen als sint kado.
Hier is het een groot succes. Vooral als speelgoed. Wij hebben de handbagage erin meegenomen tijdens een vliegreis. Hij sluit niet heel stevig, dat wil zeggen, je kan hem niet dichtduwen. Er zijn alleen sluitingen aan de zijkanten, maar niet aan de bovenkant. Even nog een kussentje erbij en aanduwen gaat dus niet. Maar er zit wel genoeg ruimte in voor een boekje en kleurtjes en een kleine knuffel en een setje kleding etc. Verder is hij wel heel leuk om mee te nemen uit logeren. Ze trekt hem graag zelf of gaat erop zitten. En hij kan tegen een stootje!
Ik heb 'm van de Kruidvat. Wij hebben er vooral speelgoed ingedaan. En als handbagage meegenomen. M'n zoontje heeft er trots mee rondgelopen op de luchthavens.
Wij konden er voor ongeveer een week aan kleding in kwijt voor Sven. Maar ach, t is een kinderkoffer. Net als zo'n kindertrolley. Leuk voor t gevoel, met je eigen koffer op vakantie.
Hij is echt véél te klein om kleding in te doen! Maar onze dochter vindt hem geweldig om wat speelgoed in te doen voor tijdens de vele lange vluchten die we maken.
Ja, dat is zeker genoeg. Hier trouwens geen problemen met de sluiting hoor. Functioneert prima bij die van ons.
Je hebt me verkeerd begrepen. De sluitingen aan de zijkanten functioneert prima, maar je kan hem niet dichtproppen omdat er aan de bovenkant geen sluiting zit. Zolang je hem niet te vol stopt is er een enkel probleem.
7 broekjes, 7 shirtjes en idem aantal hemdjes en boxers en sokken. twee pyamaatjes. Maat 92. Was wel in september. Geen dikke truien oid. Dat paste prima. Luiers en verzorgingsspullen gingen bij ons in de koffer. Dat paste niet meer.
Die koffer is hier een succes geweest afgelopen jaar! Wij hadden er speelgoed in gedaan voor onze dochter en die was vol trots met haar koffer. Kleding zou ik ook niet redden, wel voor een weekendje maar niet langer!