trunki koffer

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Sweetlakecity, 3 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

Iemand ervaring met de trunki koffer?
    De inhoud, de handigheid?
    Twijfel om deze aan te schaffen als sint kado.

2. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Hier is het een groot succes. Vooral als speelgoed.
    Wij hebben de handbagage erin meegenomen tijdens een vliegreis. Hij sluit niet heel stevig, dat wil zeggen, je kan hem niet dichtduwen. Er zijn alleen sluitingen aan de zijkanten, maar niet aan de bovenkant. Even nog een kussentje erbij en aanduwen gaat dus niet. Maar er zit wel genoeg ruimte in voor een boekje en kleurtjes en een kleine knuffel en een setje kleding etc.
    Verder is hij wel heel leuk om mee te nemen uit logeren. Ze trekt hem graag zelf of gaat erop zitten. En hij kan tegen een stootje!

3. koala28

koala28 Niet meer actief

Ik heb 'm van de Kruidvat. Wij hebben er vooral speelgoed ingedaan. En als handbagage meegenomen. M'n zoontje heeft er trots mee rondgelopen op de luchthavens.

4. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Hier ook eentje, leuk koffertje hoor. Vooral om op te rijden haha.

5. Sweetlakecity

Maar als vakantie koffer is het niets begrijp ik?

6. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Ik vind em erg klein

7. koala28

koala28 Niet meer actief

Nee, niet voor kleding en zo. Daar is zo'n koffertje echt te klein voor.

8. Romy1979

Wij konden er voor ongeveer een week aan kleding in kwijt voor Sven. Maar ach, t is een kinderkoffer. Net als zo'n kindertrolley. Leuk voor t gevoel, met je eigen koffer op vakantie.

9. Sweetlakecity

dat is toch genoeg? Omdat ik lees over een niet functionerende sluiting?

10. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Hij is echt véél te klein om kleding in te doen! Maar onze dochter vindt hem geweldig om wat speelgoed in te doen voor tijdens de vele lange vluchten die we maken.

11. Romy1979

Ja, dat is zeker genoeg. Hier trouwens geen problemen met de sluiting hoor. Functioneert prima bij die van ons.

12. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Je hebt me verkeerd begrepen. De sluitingen aan de zijkanten functioneert prima, maar je kan hem niet dichtproppen omdat er aan de bovenkant geen sluiting zit. Zolang je hem niet te vol stopt is er een enkel probleem.

13. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Dat vind ik echt knap, dochter krijgt er niet eens genoeg in om een weekend te logeren

14. Romy1979

7 broekjes, 7 shirtjes en idem aantal hemdjes en boxers en sokken. twee pyamaatjes. Maat 92.
    Was wel in september. Geen dikke truien oid.
    Dat paste prima.

Luiers en verzorgingsspullen gingen bij ons in de koffer. Dat paste niet meer.

15. diddi

diddi Bekend lid

1 jan 2010
    590
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die koffer is hier een succes geweest afgelopen jaar! Wij hadden er speelgoed in gedaan voor onze dochter en die was vol trots met haar koffer.
    Kleding zou ik ook niet redden, wel voor een weekendje maar niet langer!

Deel Deze Pagina