Ik vind prenetal ook wel meevallen hoor, heb er al een hoop gekocht. Had vorige week nog een leuke witte broek met 2 leuke truitjes voor 59 euro bij elkaar. Je moet wel ff goed kijken, er hang voor iedere beurs iets. Miss Etam vond ik ook behoorlijk truttig en de kleding net tenten. Als je van jezelf een klein maatje hebt zit het voor geen meter.
ik had ook al een gezien dat prenatal leuke kleding had, ik zag broeken voor 29,95. verder had ik bij de gewone collectie een leuke linnenbroek met een stretch omslag aan de bovenkant. die kan lekker meerekken en is een laa model dus kan onder de buik. want die broeken met omslag stretch, bij zwangerschapskleding die zijn mij nog te groot. en wat langere tuniekjes heb ik gehaald. verder een zwarte broek, tot de knie ook met stretch. en ik pas nog in wat van mijn eigen kleding, dus ik denk dat ik de eerste tijd hiermee doorkom.
trouwens ik was vorige week bij c en a, daar hebben ze ook zwangerschap kleding, ben maar gauw weer vertrokken, want over truttig gesproken en vormloos.. brrrrr
Ik zal nog eens bij Prenatal in Vlissingen gaan kijken. Die in Breda had in ieder geval weinig goedkoops in mijn maat. Maar misschien heb ik in Vlissingen meer geluk. En het is waar, ieder zijn eigen smaak. De broeken en rokken bij Miss Etam vond ik niks, maar ze hadden er bijvoorbeeld weer wel leuke buikbanden enzo, dus t is niet dat ik het helemaal wil afkraken. Heb ook nog een pb gehad met een site erin waar veel op staat, die heb ik ook al bekeken. En zowaar een paar leuke truitjes op ebay gewonnen. Ben benieuwd.
Ja, waarschijnlijk moet je een groter filiaal van prenetal zoeken. Ze hebben het geeikte 'moedertjesspul' maar ook gewoon echt leuke moderne kleding. Ik smeer 'm meestal zodra ik een leuk setje gevonden heb, anders kan ik niet meer kiezen en kom ik met een volle tas naar buiten
Ik heb ook een aantal broeken en tops bij Prenetal gehaald. Ik vind prenetal qua prijs ook goed betaalbaar, ik had alleen 1 spijkerbroek die wel 80 euro was maar dat is ook mijn enige spijkerbroek. Ik haal ook bij H&M van die tops die onder je borsten uitlopen, die zijn nu zo in en die kan je ook een hele tijd nog aan. Je hebt ook bij The Sting en ook andere winkels van die broeken/rokken met omslag die je nu aan kunt en na de zwangerschap die band kan omslaan en voor 25 euro.