Ik heb een babysound gekocht zo'n ding waarmee je het hartje van de babs kan horen.... Er staat op dat je het hartje vanaf 12 week kan horen maar ik hoor heel veel dingen maar volgens mij geen hartje... Nou maak ik mij geen zorgen want heb net een echo gehad en alles was goed maar ik wil graag weten op welk geluid ik moet letten?? (hoor er heel veel in me buik hihihihi) Heeft iemand hier ervaring mee?? kussies sas
Sorry, ik niet.... Alles zal toch wel goed zijn, maar het blijft natuurlijk spannend als je zelf luistert en niet goed weet wat je moet horen... Liefs Niki
Het kan voorkomen dat je het hartje niet hoort omdat je kindje er niet goed voor ligt,je kindje heeft alle ruimte en gaat je hele buik door en dan kan je soms het hartje niet horen. Je moet het niet te vaak doen he want die trillingen vinden ze niet echt leuk,daardoor kunnen ze erg beweeglijk worden om het te ontwijken. Hoor je zeker veel van die plop en zoef geluiden hehe! Dan is je kindje lekker aan het schoppen Je niet druk maken hoor meis,je kindje zal wel even lastig hebben gelegen. Ga anders op bed liggen,doe een kwak bodylotion op je buik(dat werkt bij mij het beste) en ga dan helemaal onder in je buik een met die dopler zitten. Dan heb je vast kans dat je je kindjé's hartje lekker hoort bonken Have fun
Ja ik twijfel er ook niet aan hoor of alles goed is maar zou zo graag ook eens het hartje aan vrienden en vriendinnen laten horen. Die vinden dat ook wel gaaf....en voor mezelf en me man ook natuurlijk.... liefs sas
ik ken het het duurde bij mij heel lang voordat ik het hoorde... het is namelijk moeilijk te ontdekken soms.. ik kon het pas goed horen bij 22 weken... maar maak je geen zorgen... komt goed heb geduld
waar heb je die gekocht??? Ik zoek er al een tijd een maar ze zijn nergens meer te krijgen . Althans bij mij in de buurt. Of ze kosten 55 euro. En ik heb ze goedkoper gezien maar die waren uitverkocht. Ik wil m ook zo graag
heeyy Natascha25 Ik heb hem gekocht via marktplaats voor 30 euro... Er staan volgens mij nog meer op ik zal ff voor je kijken... Nou heb ff gekeken maar er staan er geen meer op dus kijk nu ff voor je op speurders....Ja daar heb ik er 1 gevonden moet je ff op deze link klikken http://www.speurders.nl/search.php?titl ... =babysound (weet niet of die hem pakt) kussie sas
he Sassie bedankt joh .. ik heb een mail gestuurd dus hop dat ie nog niet weg is. Tis al een tijdje geleden. Maar ik ga het in iedere geval in de gaten houden. bedankt
VIND 50 EURO WEL ERG DUUR ALS IK EERLIJK BEN. Oghhh caplocks stond aan. Maar in iedere geval bedankt voor je tip. Misshcien iemand anders die m kwijt wil????
Wij hebben sinds een week ook een babysound. De eerste keer was even zoeken, omdat beeb lager lag dan ik had verwacht. Nu we weten waar we ongeveer moeten luisteren hebben we hm zo gevonden Echt super om het te horen en we hebben het opgenomen op de laptop zodat we altijd kunnen luisteren
Ik heb gister ook een soort gelijk apparaat gekocht, dus de hele dag geluistert... ik hoor ook heel veel maar niks wat op een hartje klinkt... nu staat er in de gebruiksaanwijzing dat het vanaf de 6de maand het beste te horen is maar ik neem hem volgende week even mee naar de vk, misschien hoort hij meer dan mij en weet ik niet precies waar ik op moet letten... ligt ook aan de ligging van je de baby natuurlijk! maar ik baalde ook wel dat ik niks hoorde maar probeer me er geen zorgen over te maken!
Ik heb er ook pas 1 gekocht die het hartje waarschijnlijk pas laat horen vanaf 21 weken.... Ik heb het wel al geprobeerd natuurlijk, maar een hartje heb ik nog niet gehoord. Het lijken meer op 'zee-geluiden'?? Ik las net op de site van 'babysound' dat dat apparaat al het hartje kan laten horen vanaf 12 weken?! Hebben jullie ook dat wanneer het apparaat op je buik zit je het niet aan kan raken? Tenminste het kan wel, maar dan krijg je een enorme dreun te horen? Staat bij zelfs in de gebruiksaanwijzing => niet aanraken terwijl je luistert.
ja dat heb ik ook zelfs mijn ademhaling kan ik heel duidelijk er doorheen horen... Ik hoor ook van alles brobbeltjes en plofjes en knorretjes maar dat kan ook van mijn eigen buik komen natuurlijk en niet van de babs.... Weet het ook niet meer hoor maar blijf proberen.... xxx sas
Welke heb jij gekocht Sas26? Ik heb de 'heart to heart prenatal listening system'. Niet gekocht bij prenatal hoor... In het buitenland gekocht, volgens mij is het een Amerikaans of Engels product. Staat ook op www.secureBaby.com Als ik dit hier boven allemaal lees, had ik geloof ik beter de 'babysound' kunnen kopen....
Het kindje kan nog verscholen zitten achter het schaambotje, ik had dat gisteren ook bij de vk, en met erg hard drukken konden we heb wel horen!! Ik zei het is net een goederen trein ahhahaha
Hoi ik kocht er ook eentje in mijn vorige zwangerschap, werd halfdoof van mijn eigen darm-muziek, maar heb in de hele zwangerschap geen harttoon gehoord, zonde van mijn geld geweest. Omdat ik daarvoor een MK had gehad dacht ik dat het geruststellend zou zijn om af en toe zelf te kunnen luisteren, maar het bleek alleen teleurstellend!
Bij mij is inmiddels duidelijk geworden via een echo dat mijn placenta aan de voorkant zit. De baby was ontzettend bewegelijk maar ik voel dus nog niks. Hierdoor hoor ik ook nog niks met de 'heart to heart prenatal listening system'.
En in zo'n gevallen kun je het hartje wel horen met de apparaten die je kunt huren op www.bellytalk.nl omdat dat professionele apparaten zijn... Ik heb ook de placenta aan de voorkant maar vanaf 10 weken kon ik zonder probleem het hartje zoeken en horen