Zooo leuk, Fillemon wilde een bevalling bijwonen. Ik vond het echt lief om te zien hoe hij onder de indruk was
Haha jaaaah gezien ....leuk om te zien...helemaal verlief op de baby. En ik zat te janken op het eind
Haha dat dacht ik ook even! Vooral toen hij witjes wegtrok bij t breken van de vliezen! Chacha, ik had ook weer tranen in mijn ogen, door die baby wat geboren werd!
hahahahaha ik heb het niet gezien! jammer! ff lekker off topic maar heb van de week wel ranking with the stars zitten kijken ook met fillemon maar hij is ook al 28 zou je niet zeggen als je m zo ziet althans dat vind ik hhahahahah
ik heb het ook gezien, moest zo lachen hoe hij er bij stond. Je zag aan zijn gezicht dat het pijn deed.. Maar ow zo mooi om te zien hoe hij straalde zeg!
Zo ontzettend schattig Hij was inderdaad zwaar onder de indruk! Werd er zelf ook emotioneel van! Ik zelf moest ook wel even slikken hoor, de aanstaande mama had zoveel pijn ,Mmm...nog even en dan mag ik ook... Maar zodra ze die kleine op d'r buik kreeg was ze het vergeten!
vroeg ik me ook al af rach, heb het gevonden: http://player.omroep.nl/?aflID=5609267& ... vopjepc.nl even offtopic: hoe staat het met je huishouden
ja uhm... ik wil eigenlijk nu beginnen. en jij? niet vergeten beetje regelmatig luiers te verschonen daarzo he enneh... ik dacht dat je hier ging minderen? hihii ik ga zo even kijken. eerst de afwas doen, heb ik dat alvast gedaan
ik ben helemaal klaar rach, alleen nog dweilen, dus mag nu even pauze, straks als kleine in bed ligt ga ik weer door met huishouden hihi. ps je moet een beetje doorspeolen soms om het filmpje te kijken want er zitten andere stukken tussen, nou meiden ik laat straks wel weten wat ik ervan vond, tot nu toe vind ik t prachtig