sinterklaas/kerst cadeautjes

Discussie in 'De lounge' gestart door popje, 1 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Besteding aan cadeau's

1. tot € 25

2. € 25 tot € 50

3. € 50 tot € 75

4. € 75 tot € 100

5. meer dan € 100

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Staat weer binnen kort voor de deur. Wij doen aan sinterklaas.
    Aan hoeveel geven jullie aan je kids cadeautjes?
    Hoe doen jullie dat? Kopen julle zeg maar het hele jaar door? Onze dochtertje is dan ½ jaar. Maar gaat gewoon in het alegemeen. Aan hoeveel geven jullie kindje/kind/kinderen.......

2. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

het eerste jaar hebben wij niet veel geld uitgegeven ze kreeg heel veel hahaahhaah das ook erg makkelijk dit jaar weet ik nog niet ze is 1,5 jaar dan we zien het wel wij doen aan sinterklaas en kerst dus tjah goed verdelen denk ik maar!

3. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Wij doen aan Sinterklaas en kerst ik geef dan ongveer 50 euro per kind uit. Verder krijgen ze natuurlijk nog kadootjes van de opa's en oma's en ooms en tante's.wel vraag ik ook altijd iets van kleding te geven een pyama of een paar stelletjes ondegoed een trui of iets dergelijks.

Met de kerst trekken we lootjes en dan krijgen de kids iedere 1 kadootje.

Liefs,Claudia

4. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik heb steeds een beetje gekocht. We doen tot max 100 euro moet leuk blijven haha en als je ziet wat je dan hebt vind ik het nog vies tegen vallen

5. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    onze kleine is dan 5 maanden dus dat beseft ze og niet ik denk dat we er niet veel aan doen dit jaar en het lekker opsparen voor volgend jaar...we hebben nog genoeg nodig ;)

maar ik heb 25 - 50 ingevuld want dat doen we normaal gesproken (ten nog zonder kindje)

6. droomwens79

droomwens79 Niet meer actief

Wij doen aan kerstkado's
    wij geven daar best veel aan uit :oops:
    ik begin al rond mei te sparen met kado's
    heb dan ook al een hooooooop liggen hihi

xxx Maria

7. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Wij doen aan sinterklaas en Kerst cadeau's.
    Sinterklaas gewoon wat kleine cadeautjes om toch het idee te geven dat we het vieren (zou ze dat snappen? ;) )
    En met Kerst doen we iets meer uitgebreid.
    Overigens kopen mijn man en ik voor elkaar maar 1 cadeau en Yildiz uiteraard het meeste.
    I kvidnt het zo een onzin om als partner zijnde zoveel kado's te kopen je krijgt het weer terug maar ook in de vorm van kado's
    Dus dit jaar aan elkaar en me zusje ieder tot 25 euro en Yildiz tja tot we denken dat het genoeg is haha :D

8. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    Wij doen altijd aan sinterklaas met mijn ouders en broer en schoonzus en we doen aan kerst met mijn zwager en schoonzus en hun kids. Met sinterklaas en kerst doen we beide keren het dobbelstenenspel. Als je bv 3 gooit mag je een cadeuatje van de stapel (die dus gevormd is door de kadootjes die iedereen heeft gekocht (voor 25 euro per persoon, de kids voor 10 euro) pakken. In ronde 2 is het zo als je bv 6 gooit dat je een kadootje van een ander pakt en weggeeft aan iemand anders. Is echt een heel leuk spel!

9. stitch

stitch Fanatiek lid

24 sep 2006
    1.561
    0
    0
    bij mij is ook alles nieuw.
    dit jaar doen we er nog niet veel aan.
    maar ik verzammel het hele jaar door al kadootjes
    en dan zie ik wel wat ik allemaal heb.
    dus heb geen vast bedrag in mijn hoofd.

10. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Pff ik heb 25 tot 50 euro aangegeven.
    Maar moet eerlijk zeggen dat het er ook vanaf hangt wat we willen geven, dan word er niet direct naar het prijskaartje gekeken.

11. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik denk tot 25 euro. noa is nog jong maar we gaan het wel al vieren al is het maar voor de gezelligheid :).

Deel Deze Pagina